در حال بارگذاری ...
...

به همت گروه نمایشی تماشا بیرجند و به کارگردانی شهرام قاسمی

اجرای نمایش خیابانی «حبیب» در شهرستان بیرجند

گروه نمایش تماشا شهرستان بیرجند به کارگردانی شهرام قاسمی نمایش خیابانی «حبیب» را از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در نقاط مختلف شهرستان بیرجند اجرا کرد.

به گزارش سید محمد حسین خراشادی زاده خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش خیابانی «حبیب» که به قلم محسن حسین زاده و به کارگردانی شهرام قاسمی و به همت گروه نمایش تماشا شهرستان بیرجند آماده شده بود، از 21 لغایت 26 شهریور ماه 1403 به مدت 6 شب در نقاط مختلف شهرستان بیرجند اجرا شد.

تمرینات این نمایش از ابتدای تیرماه آغاز شده و پس از صرف بیش از 2 ماه زمان برای آماده‌سازی این نمایش، پس از تایید شورای نظارت توانست اجراهای خود را آغاز نماید.

نمایش خیابانی «حبیب» روایت جوانی است که در میان خیل افراد حاضر در راهپیمایی روز اربعین کوله پشتی به پشت دارد و یک صندلی تاشو همراهش و یک تخته شاسی و خودنویسی در دستش است. با مرد میانسالی که انگار برای او آشناست جر و بحث می‌کند. ناگهان مرد عصبانی می‌شود و شروع به فریاد زدن می‌کند. جوان از مرد میانسال می‌خواهد که نامه‌ای به امام زمان بنویسد ولی مرد قبول نمی‌کند و ادامه ماجرا.

در این نمایش شهرام قاسمی و سید مرتضی دهشیبی (مهمان از گروه نمایش اتللو بیرجند) به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند و از عوامل این نمایش می‌توان به سرپرست: ناهید اصلانی/ مشاور و بازیگردان: کاظم ایمان طلب/ منشی صحنه: سیده فاطمه موسوی/ موسیقی: سید مرتضی دهشیبی اشاره کرد.

کاگردان اثر در پایان با یادداشتی از حضور و همراهی علی شریفی، سید علی زمزم، علیرضا حاتمی، علی خونیکی و حسین ابراهیمی تشکر کرد.