در حال بارگذاری ...
...

با همکاری هنرمندان تئاتر و مرکز توانبخشی نوای مهر سرایان

نمایش «گابا» در سرایان به روی صحنه رفت

نمایش «گابا» به نویسندگی مجتبی جمعگی و به کارگردانی مشترک مجتبی جمعگی و زهرا حمامی به مدت ۷ شب در شهرستان سرایان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش «گابا» که به موضوع دغدغه‌ها و مشکلات معلولان و خانواده‌هایشان می‌پردازد، به نویسندگی مجتبی جمعگی و به کارگردانی مشترک مجتبی جمعگی و زهرا حمامی از 5 لغایت 11 شهوریور ماه به مدت ۷ شب در سالن کانون فرهنگی تبیتی بعثت سرایان شهرستان سرایان به روی صحنه رفت.

این نمایش روایت‌گر زندگی نوجوانی معلول است که در فقدان پدر و مادر، تصمیم می‌گیرد با برادرش زندگی کند.

این نمایش که طنز را چاشنی قسمتی از روایت خود می‌کند، حس ترحمی که گاها در جامعه نسبت به معلولان وجود دارد را به چالش می‌کشد و از این رو توانست طی مدت اجراهای خود موفقیت چشمگیری را در جلب رضایت تماشاگران بدست آورد.

در این نمایش که با همکاری هنرمندان تئاتر شهرستان سرایان و مرکز توانبخشی نوای مهر سرایان تولید و اجرا شد محمد صادق محلی، فاطمه سادات زرنگ، زهرا حمامی، امیرحسین مختاری، مهلا یکتا، محسن رضایی، جواد کدخدامعروف، مصیب اصغری، مرتضی اسدی و امیر مومنی به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مهدی سالمی به عنوان سرپرست، مرضیه چاقو ساز مدیر مرکز توانبخشی نوای مهر سرایان، علیرضا محمدپور (طراحی پوستر، تیزر و موسیقی)، مهلا یکتا (منشی صحنه)، محمدنظامی و مجتبی ظهیری ( دستیار صحنه)، محمدجواد مرادی( پشتیبانی)، زهرا گلی و مینا امیری ( هماهنگی و صحنه)، محمد سبحان هادی نیا (نور) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این اثر نمایشی پس از پایان اجرای عمومی خود در شهرستان سرایان، برای حضور در جشنواره معلولان آماده می‌شود.