در حال بارگذاری ...
به کارگردانی حسین عباس زاده و نویسندگی محمد سرابی

اجرای نمایش روحوضی «خسیس» در مجموعه جهانی اکبریه بیرجند

نمایش روحوضی «خسیس» به کارگردانی حسین عباس زاده و نویسندگی محمد سرابی در ایام نوروز در مجموعه جهانی اکبریه بیرجند و در محوطه بازارچه صنایع دستی این مجموعه اجرا می شود.

نمایش روحوضی «خسیس» به کارگردانی حسین عباس زاده و نویسندگی محمد سرابی در ایام نوروز اجرا می شود.

نمایش "خسیس" کاری از گروه  نمایشی مهراب بیرجند و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی و انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی آماده شده و  در این نمایش همایون دارابی در نقش مبارک - محمدکدخدایی در نقش حاجی به عنوان بازیگر و امیر مددی پور به عنوان نوازنده تار -  مصطفی ظهر به عنوان نوازنده تنبک  به ایفای نقش می پردازند .

حسین عباس زاده کارگردان این نمایش گفت: این نمایش با هدف ایجاد فضایی مفرح و شاد در ایام نوروز برای گردشگران به روی صحنه می رود و با قصه ای عامیانه  که مختص این گونه از نمایش های ایرانی است ، حاجی خسیس و طمعکاری را نشان می دهد که از پذیرش میهمان در ایام نوروز خود داری می کند و ...

عباس زاده ضمن  تشکر از همراهی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی و فرهنگ سرای ابن حسام جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و موسسه فرهنگی و هنری ماهور اضافه کرد : نمایش روحوضی "خسیس" از 2لغایت ۷فروردین 1398  همزمان با روز جهانی تئاتر  ساعت ۱۸  در مجموعه جهانی اکبریه بیرجند و در محوطه بازارچه صنایع دستی این مجموعه  اجرا می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران