در حال بارگذاری ...

معرفی داوران بازخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کویر

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی داوران بازخوان چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کویر معرفی شدند. محسن حسین زاده T سید جواد اشکذری و فرید میر شکار نویسنده و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از بوشهر سه داوری هستند که ۹۱ متن ارسالی به چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کویر را بازخوانی خواهند کرد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ داوران بازخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کویر معرفی شدند. محسن حسین‌زاده نویسنده با سابقه تئاتر بیرجند، سید جواد اشکذری نویسنده و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی و فرید میرشکار نویسنده و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از بوشهر سه داوری هستند که 91 متن ارسالی به چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کویر را بازخوانی خواهند کرد.

صدرا مدیر اجرایی جشنواره در گفتگو با تئاتر خراسان جنوبی گفت: تعداد ۹۱ متن از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۴۴ اثر در بخش صحنه ای، ۲۹ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۱۸ اثر در بخش خیابانی است. همچنین بازخوانی متون توسط داوران بازخوان آغاز شده و تا ۲۴ تیر ماه نتایج اولیه متون پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کویر، آذر ماه به میزبانی بیرجند برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران