در حال بارگذاری ...
...

در آستانه یک سالگی گیشه آنلاین کلیژدک

«کلیژدک» ربات تلگرام خرید بلیط تئاتر بیرجند راه اندازی شد

در آستانه یک سالگی گیشه آنلاین کلیژدک

«کلیژدک» ربات تلگرام خرید بلیط تئاتر بیرجند راه اندازی شد

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، در آستانه یکسالگی گیشه آنلاین کلیژدک، ربات تلگرام کلیژدک نیز به عنوان اولین ربات فروش بلیط تئاتر در ایران پیاده سازی و افتتاح شد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، در آستانه یکسالگی گیشه آنلاین کلیژدک، ربات تلگرام «کلیژدک» نیز به عنوان اولین ربات فروش بلیط تئاتر در ایران پیاده سازی و افتتاح شد. مدیر تیم فنی کلیژدک در گفتگو با تئاتر خراسان جنوبی گفت: پس از بررسی فراوان تصمیم به پیاده سازی آسان ترین و سریع ترین راه برای خرید بلیط تئاتر با نام ربات کلیژدک گرفتیم. موحد افزود: کاربران به واسطه این ربات به آسانی می توانند با تخفیف ویژه و از طریق نرم افزار تلگرام اقدام به خرید بلیط برای نماییش مورد نظر خود نمایند. برای استفاده از این امکان کافی است کاربران با ورود به ربات به آدرس @kalizhdak_bot و انتخاب نمایش و سانس مورد نظر، با وارد کردن مشخصات فردی اقدام به خرید بلیط نمایند تا شماره بلیط در همان لحظه از طریق بات برایشان ارسال شود. سپس با ارائه شماره بلیط دریافتی در سانس مورد تقاضا، بلیط خود را از گیشه سالن دریافت نمایند.

 کلیژدک در فرهنگ خراسان به معنی کلاغ سیاه خوش خبر می باشد و در آستانه یک سالگی تیم فنی از این امکان جدید رونمایی کرد. گیشه فروش و اطلاع رسانی کلیژدک در مدت یکسال فعالیت مستقل و شخصی خود توانست گام موثری در معرفی تئاتر بیرجند در فضای مجازی بردارد. علاقه‌مندان جهت در یافت اطلاعات اجراهای بیرجند می‌توانند در رسانه های اینستاگرام و تلگرام @kalizhdak را دنبال نمایند.