در حال بارگذاری ...
...

به نویسندگی و کارگردانی مشترک جلیل نظافت و محمد صادق عظیمی

آغاز اجراهای عموم نمایش «رنگو» در شهرستان سرایان

نمایش «رنگو» کاری از گروه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سرایان، به نویسندگی و کارگردانی مشترک جلیل نظافت و محمد صادق عظیمی پس از اجرای موفق در شهرستان فردوس و پس از وقفه‌ای دو ماهه به علت ایام محرم و صفر از ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ اجراهای خود را در شهرستان سرایان از سر گرفت.

به گزارش سید محمد حسین خراشادی زاده خبرنگار ایران تئاتر در خراسان جنوبی؛ نمایش «رنگو» به نویسندگی و کارگردانی مشترک جلیل نظافت و محمد صادق عظیمی و سرپرستی مهدی سالمی در شهرستان سرایان از 18 مهر ماه به روی صحنه رفت.

این نمایش که کاری از گروه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سرایان به روایت شخصیت رنگو و دستیارش استنلی دو باریستای حرفه‌ای قهوه می‌پردازد که در خلال سفرهایشان به دور دنیا، به سرایان و مردمان آنجا می‌رسند و با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند.

 نمایش «رنگو» از ۱۸ مهر ماه در سالن کانون فرهنگی تربیتی بعثت شهرستان سرایان به روی صحنه رفته است و این اجراهای صحنه‌ای تا ۲۸ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در این تئاتر که با استقبال قابل توجه هنر دوستان سرایانی مواجه شده است، مصطفی علمی، امیر معزی، الهه رحیمی، الهام رحیمی، محمد صادق عظیمی، مهلا یکتا، زهرا گلی، سعید آمیا، سارا راحت، سعید راحت، مجید زارع و مجتبی جمعه گی به عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

علاوه بر بازیگران از عوامل این نمایش نیز می‌توان به طراح صحنه: پویا گلی، محمدغلامی/ منشی صحنه: زهرا گلی/ برنامه ریز: سینا نظافت، ستایش علیپور/ موسیقی: الهام رحیمی، الهه رحیمی/ طراح لباس: پریسا قربانزاده، فاطمه معتمدالشریعتی/ طراح پوستر: غزل پوردهرانی، محمود سیف الهی/ نریشن: امیر معزی/ دستیار طراح: فریدون رمضانی تیزر/ موشن گرافیک: محمد حسین شریف زاده/ گریم: زهره حسین پور، مجتبی نداف/ عکاس: مهدی سالاری/ مدیر صحنه: معصومه سمیعی/ تدارکات: مجتبی ظهیری، صالح فنایی/ سرپرست گروه نمایشی: مهدی سالمی اشاره کرد.