در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایش شیدا قاین

اجرای نمایش «بِرُم به خونه‌ی جی جی باکَلو به آتشو»

نمایش «بِرُم به خونه ی جی جی باکَلو به آتشو» به همت گروه نمایش شیدا قاین از ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین ادامه دارد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ از روز یکشنبه 14 اسفندماه، اجرای صحنه‌ای نمایش «بِرُم به خونه ی جی جی باکَلو به آتشو» به همت گروه نمایش شیدا، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قاینات و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آغاز گردید و تا شنبه 20 اسفندماه 1401 به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به نویسندگی مجید قائم پناه و اکبر کارگر و کارگردانی گروهی از سوی گروه نمایش شیدا قاین تهیه و تولید گردیده و روز جمعه 12 اسفندماه با حضور اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان مورد بازبینی قرار گرفت که برای اجرای عمومی مورد تائید این شورا قرارگرفته و از 14 تا 20 اسفندماه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با رویکرد تحکیم خانواده به زندگی روزمره پیرمرد و پیرزنی قاینی می‌پردازد که فرزندانشان در آخر شب به مهمانی (آتشونی) این دو می‌روند.

در این نمایش محمود رزوینی، اکبر کارگر، مسعود قرائی، وحید محمدی مطلق، آرام ابراهیمی، مهدیه سالاری و متین عباسی به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن همراهی گروه سرود مسجد امام حسین (ع) و گروه نوجوانان زورخانه شیر خدا از عوامل این نمایش می‌توان به محبوبه حسن‌پور: طراح پوستر، ناصر قوی: نوازنده تنبک، اسما سنتی: نوازنده دوتار، مجتبی شاهبیکی: سرپرست گروه موسیقی، مجید قائم پناه: طراح نور و پخش موسیقی و امیر پیشجو، علی صابری و الهه فیض بخش به‌عنوان تدارکات نام برد که در اجرای این نمایش همکاری دارند.




نظرات کاربران