در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایش شیدا قاین

اجرای نمایش «بِرُم به خونه‌ی جی جی باکَلو به آتشو»

نمایش «بِرُم به خونه ی جی جی باکَلو به آتشو» به همت گروه نمایش شیدا قاین از ۱۴ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین ادامه دارد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ از روز یکشنبه 14 اسفندماه، اجرای صحنه‌ای نمایش «بِرُم به خونه ی جی جی باکَلو به آتشو» به همت گروه نمایش شیدا، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قاینات و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آغاز گردید و تا شنبه 20 اسفندماه 1401 به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به نویسندگی مجید قائم پناه و اکبر کارگر و کارگردانی گروهی از سوی گروه نمایش شیدا قاین تهیه و تولید گردیده و روز جمعه 12 اسفندماه با حضور اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان مورد بازبینی قرار گرفت که برای اجرای عمومی مورد تائید این شورا قرارگرفته و از 14 تا 20 اسفندماه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با رویکرد تحکیم خانواده به زندگی روزمره پیرمرد و پیرزنی قاینی می‌پردازد که فرزندانشان در آخر شب به مهمانی (آتشونی) این دو می‌روند.

در این نمایش محمود رزوینی، اکبر کارگر، مسعود قرائی، وحید محمدی مطلق، آرام ابراهیمی، مهدیه سالاری و متین عباسی به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن همراهی گروه سرود مسجد امام حسین (ع) و گروه نوجوانان زورخانه شیر خدا از عوامل این نمایش می‌توان به محبوبه حسن‌پور: طراح پوستر، ناصر قوی: نوازنده تنبک، اسما سنتی: نوازنده دوتار، مجتبی شاهبیکی: سرپرست گروه موسیقی، مجید قائم پناه: طراح نور و پخش موسیقی و امیر پیشجو، علی صابری و الهه فیض بخش به‌عنوان تدارکات نام برد که در اجرای این نمایش همکاری دارند.




مطالب مرتبط

پس از 21 اجرا در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین

اجرای نمایش کودک «آدمک نون زنجبیلی» به پایان رسید
پس از 21 اجرا در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین

اجرای نمایش کودک «آدمک نون زنجبیلی» به پایان رسید

نمایش کودک «آدمک نون زنجبیلی» کاری از گروه نمایش شیدا قاین، به نویسندگی ندا ابرار پایدار و کارگردانی مجید قائم پناه، پس از ۲۱ اجرای عمومی و خصوصی در ۲۳ مهرماه به کار خود پایان داد.

|

نظرات کاربران