در حال بارگذاری ...
معرفی نمایش‌های حاضر در شانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

نمایش «دیروز، امروز، فردا» به کارگردانی بهروز رضائی

نمایش «دیروز، امروز، فردا» به نویسندگی محمدامین قاسم‌زاده برگرفته از متن محمد کامش گران و کارگردانی بهروز رضائی کاری از گروه نمایش نور شهرستان نهبندان در این دوره از جشنواره شرکت دارد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش «دیروز، امروز، فردا» به نویسندگی محمدامین قاسم‌زاده برگرفته از متن محمد کامش گران و کارگردانی بهروز رضائی کاری از گروه نمایش نور شهرستان نهبندان با موضوع مدافعان حرم در این دوره از جشنواره شرکت دارد.

نمایش «دیروز، امروز، فردا» روایت فردی است که به‌عنوان مدافع حرم عازم سوریه می‌شود و در ادامه به دانش‌آموزی برخورد می‌کند که در مورد رشادت‌های مدافعین حرم و خاطراتی که از جنگ تحمیلی و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گفتگو می‌پردازد.

در این نمایش ابوالفضل فرخ فال، محمدامین قاسم‌زاده، سمیه شاه بیگی، امیرعلی فرخ فال به‌عنوان بازیگر همکاری دارند و از عوامل این نمایش می‌توان به آرایه و نور: حسن انصاری نیا- طراح لباس: شاه بیگی- طراح پوستر و بروشور: امیرمحمد رضائی اشاره نمود.

شایان‌ذکر است در شانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی طی فراخوان اولیه جشنواره، 15 متن به دبیرخانه ارسال و پنج اثر در مهلت مقرر به مرحله داوری رسید که نتایج داوری در اختتامیه اعلام خواهد شد.

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر استان، ساعت 17:30 روز دوشنبه 21 آذرماه جاری در سالن اجتماعات ایثار شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.




نظرات کاربران