در حال بارگذاری ...
معرفی نمایش‌های حاضر در شانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

نمایش «باروت» به کارگردانی حسین یوسفی

نمایش «باروت» به نویسندگی فاطمه مختاری و حسین یوسفی و کارگردانی حسین یوسفی کاری از گروه نمایش چلیپا شهرستان بیرجند در این دوره از جشنواره شرکت دارد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش «باروت»  به نویسندگی فاطمه مختاری و حسین یوسفی و کارگردانی حسین یوسفی کاری از گروه نمایش چلیپا شهرستان بیرجند با موضوع عفاف و حجاب در این دوره از جشنواره شرکت دارد.

نمایش «باروت» روایت آشفتگی ذهنی دختری است که پس از ارتکاب به خودکشی به کما رفته و گوشه‌هایی از زندگی خود که به زعم خودش آلودگی اخلاقی شاخصه ی آن است را مرور می کند تمام اتفاقات داستان در کابوس این دختر روایت می شود سرانجام با شنیدن ندایی آسمانی به آرامش می رسد.

در این نمایش فاطمه مختاری، رامین خزائی، مجتبی والی نژاد، حمیده ابراهیمی به‌عنوان بازیگر همکاری دارند و از عوامل این نمایش می‌توان به گرافیست: عرفان محمودی- موسیقی: هادی روسی و رسول رحیمی- طراح صحنه و لباس: فاطمه مختاری و حسین یوسفی- دستیار صدا: فرزان یکه خوانی- نورپرداز: محمد رضا یکه خوانی اشاره نمود.

شایان‌ذکر است در شانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی طی فراخوان اولیه جشنواره، 15 متن به دبیرخانه ارسال و پنج اثر در مهلت مقرر به مرحله داوری رسید که نتایج داوری در اختتامیه اعلام خواهد شد.

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر استان، ساعت 17:30 روز دوشنبه 21 آذرماه جاری در سالن اجتماعات ایثار شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.




نظرات کاربران