در حال بارگذاری ...
زمانی که هیچ‌چیز طبق نقشه پیش نمی‌رود

آغازین اجرای نمایش «کله‌خران» در شهرستان بیرجند در 16 تیرماه

پس از ۳ ماه تمرین فشرده، نمایش «کله‌خران» به نویسندگی امیرحسین شرکت و سید محمدحسین خراشادی زاده و کارگردانی مشترک سید فرید فرساد و امید شرکت از ۱۶ تیرماه در شهرستان بیرجند آغاز و تا ۳۱ تیرماه در آمفی‌تئاتر گلبانگ بیرجند به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ پس از 3 ماه تمرین فشرده، با دریافت مجوز اجرای عموم از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان، نمایش «کله‌خران» به نویسندگی امیرحسین شرکت و سید محمدحسین خراشادی زاده و کارگردانی مشترک سید فرید فرساد و امید شرکت کاری مشترک از گروه نمایش تاج میر و گروه نماش اتللو بیرجند از 16 تیرماه در شهرستان بیرجند آغاز و تا 31 تیرماه در آمفی‌تئاتر گلبانگ بیرجند به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایتی است از سه کارگر یک رستوران در سمت‌های مختلف که بعد از ناامید شدن از مرگ صاحب‌کارشان، نقشه قتل او را برای تصاحب رستورانش برنامه‌ریزی کرده و مسکات پوش این رستوران، کشتن پیرمرد صاحب رستوران یعنی آقای فتوحی را به عهده می‌گیرد. فردای شب قتل، با حضور بازپرس درصحنه برای بازجویی از متهمین و مطلعین این ماجرا، در کش‌وقوس آمارهایی که از طریق بیسیم به بازپرس داده می‌شود، چندین بار روند بازجویی تغییر کرده و مسیر جدیدی را پیدا می‌کند تا اینکه با حضور نابهنگام کارگر غایب که قرار بود اتهام رو به سمت او باشد و از سمت این سه نفر مورد اتهام قرارگرفته بود، گره‌های مهمی از ماجرای ناگفته بازشده و چالش جدیدی برای سه کارگر اصلی رستوران یعنی مسکات پوش، پیک و سرآشپز به وجود می‌آید. زمانی که هیچ‌چیز طبق نقشه پیش نمی‌رود و قرار نیست حتی خیال کشتن آقای فتوحی دست از گریبان این سه نفر بردارد.

در این نمایش بازیگران امیرحسین شرکت: پیک، سید محمدحسین خراشادی زاده: آشپز، احسان محمودی: مسکات( میهمان از گروه نمایش چلیپا)، سید فرید فرساد: بازپرس، حجت دلاور نیا: کارگر و امـید شــرکــت: صدا بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند. از عوامل این نمایش نیز می‌توان به دستیار کارگردان: حجت دلاور نیا- مدیر صحنه: بهاره مسیح- منشی صحنه: مونا میرشکار- دستیاران تهیه: امیر مددی پور، ایلیا رحیمی خراشاد( میهمان از گروه نمایش پوشه بیرجند)-مدیران اجرا: علیرضا بخشی، مصطفی امیری- عکاسان: مریم شهابی راد، مرتضی مرتضوی- مدیا و رسانه: عادل قهوه‌چی( میهمان از گروه نمایش پوشه بیرجند)، مسعود ریحانی- طراحی گرافیک: امید شرکت، احسان محمودی- مدیر تبلیغات: مصطفی علی‌آبادی- طراحی و اجرای صحنه و دکور: سیده فاطمه عندلیب مقدم، نازنین باقری، مسعود ریحانی- طراح نور و انتخاب موسیقی: سید مرتضی دهشیبی- طراح لباس: مرضیه زمانی پور( میهمان از گروه نمایش پوشه بیرجند)- دستیار لباس: دریا حسین زاده- اجرای لباس و اکسسوار: رضا عبدالهی( میهمان از گروه نمایش میم بیرجند)- طراح گریم: طاهره محمد زاده( میهمان از گروه نمایش تچرا بیرجند)- دستیار گریم: سید مهدی یوسفی- برنامه‌ریزی: کوثر مرادی، حانیه رضایی- هماهنگی: عارفه شرکت- گروه تدارکات: دانیال حسین زاده، کاظم صادقی، مریم ظهوری، فریبا عابدی- یاریگران: استاد علی شریفی، سید علی زمزم، شهرام قاسمی، احسان محمدیان، بهمن بارانی- مشاور متن: محسن حسین زاده- مشاور کارگردان: مهدی رحیمی خراشاد و سرپرست گروه: مونا کیانی نژاد، سید فرید فرساد اشاره نمود.

نمایش «کله‌خران» به مدت 16 شب، از 16 تیرماه 1401 هر شب ساعت 20:30 پذیرای تماشاگران و هنردوستان و هنرمندان بیرجندی است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و دیدن این نمایش می‌توانند علاوه بر خرید بلیت در ورودی سالن، با تماس با شماره 09150547090 برای خرید و بهره‌مندی از تخفیف ویژه تماشای این نمایش اقدام نمایند.




مطالب مرتبط

پایان اجرا‌های عموم نمایش «مانیا» در شهرستان بیرجند

پایان اجرا‌های عموم نمایش «مانیا» در شهرستان بیرجند

نمایش صحنه‌ای «مانیا» با محوریت جوانی جمعیت و فضای مجازی، کاری مشترک از گروه نمایشی اتللو و گروه نمایشی تاجمیر شهرستان بیرجند در 30 بهمن ماه 1402 پس از 10 شب اجرای عموم در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به پایان کار خود رسید

|

در گفت‌و‌گو با امیر حسین شرکت کارگردان نمایش «مانیا»

ناشناخته‌ای به نام سلبریتی و دغدغه‌هایی که بیشتر شبیه شوخی است
در گفت‌و‌گو با امیر حسین شرکت کارگردان نمایش «مانیا»

ناشناخته‌ای به نام سلبریتی و دغدغه‌هایی که بیشتر شبیه شوخی است

نمایش صحنه‌ای «مانیا» به نویسندگی سید محمد حسین خراشادی زاده و کارگردانی امیر حسین شرکت که با محوریت جوانی جمعیت و فضای مجازی نگارش و آماده شده بود، از ٢١ بهمن ماه اجرا‌های خود را آغاز کرده و تا ٣٠ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به روی صحنه خواهد رفت.

|

در راستای گسترش همدلی و مهربانی و با شعار یک شب- یک تئاتر- یک مدرسه

نمایش «قصه خوب خدا» در شهرستان سرایان اجرا شد
در راستای گسترش همدلی و مهربانی و با شعار یک شب- یک تئاتر- یک مدرسه

نمایش «قصه خوب خدا» در شهرستان سرایان اجرا شد

نمایش «قصه خوب خدا» کاری از گروه نمایش یاقوت شهرستان سرایان، به نویسندگی حمید رضا نعیمی و کارگردانی مجتبی جمعه گی اجراهای خود را از 30 دی ماه آغاز کرده است و این اجراها تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

|

گفت و گو با کارگردان حاضر در بخش مسابقه (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مهدی مسروری: «فخرالزمان» امیدواریم نماینده شایسته ای برای خراسان جنوبی باشیم
گفت و گو با کارگردان حاضر در بخش مسابقه (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مهدی مسروری: «فخرالزمان» امیدواریم نماینده شایسته ای برای خراسان جنوبی باشیم

مهدی مسروری کارگردان نمایش «فخرالزمان» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا حاضر در بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌گوید نمایش «فخرالزمان» نماینده تئاتر خراسان جنوبی در جشنواره فجر است.

|

میثم صدرا:

قفل حضور خراسان جنوبی در جشنواره فجر با «فخر الزمان» شکست
میثم صدرا:

قفل حضور خراسان جنوبی در جشنواره فجر با «فخر الزمان» شکست

میثم صدرا، مدیرعامل مؤسسه انجمن هنر‌های نمایشی خراسان جنوبی گفت: «با موفقیت نمایش «فخرالزمان» در جشنواره منطقه‌ای خاوران، طلسم حضور خراسان جنوبی در جشنواره تئاتر فجر با همت هنرمندان جوان تئاتر بیرجند شکسته شد.»

|

نظرات کاربران