در حال بارگذاری ...
نمایش تئاتر«هچل» به کارگردانی معین قوی از شهرستان قاین به صورت مجازی

سومین فیلم نمایش چهاردهمین جشنواره ی تئاتر خراسان جنوبی بر روی سایت آپارات

نمایش «هچل» به نویسندگی محسن رهنما و گارگردانی معین قوی که به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی راه یافته است، سومین نمایش این دوره از جشنواره استانی است که از روز جمعه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ با استفاده از سایت آپارات و صفحه ی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این سایت به نشانی «بیرجند تئاتر» به صورت مجازی پخش و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان به تماشای این نمایش بنشینند.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش «هچل» به نویسندگی محسن رهنما و گارگردانی معین قوی که به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی راه یافته است سومین نمایش این دوره از جشنواره تئاتر خراسان جنوبی است که از روز جمعه 28 آذر ماه 1399 با استفاده از سایت آپارات و صفحه ی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این سایت به نشانی «بیرجند تئاتر» به صورت مجازی پخش و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان به تماشای این نمایش بنشینند .

داستان با روایت یک روز از زندگی شخصیت های مسعود و فروزان، زن و شوهری جوان که به یک پارک آمده اند آغاز می شود و واقعه ای به ظاهر کوچک چون گم شدن موبایل مسعود آغاز گر بحران ها و اتفاقات بزرگی در ادامه ی نمایش می شود. مسعود به دنبال افشاگری علیه اعضای هیئت مدیره شرکتی است که در آن کار می کند و از قضا اطلاعات مهمی در این رابطه در موبایل خود دارد. نمایش با گم شدن موبایل مسعود که در ادامه معلوم می شود با پرتاب کردن عمدی آن توسط فروزان به میان شمشادهای پارک به وقوع پیوسته است و تلاش زن برای منصرف کردن شوهر خود از ادامه کار در آن شرکت ادامه پیدا می کند. شخصیت سوم داستان یک بازیگر تئاتر است که برای تمرین نمایش خود به آن پارک آمده است، البته با ظاهری سیاه و لباسی قرمز که تداعی کننده شخصیت سیاه در نمایش های سیاه بازی است. ورود این فرد به رابطه زن و شوهر موجب افشای مطالبی در این بین می شود و تردیدهایی را به جان شخصیت های اصلی داستان می اندازد.

نمایش «هچل» کاری از گروه نمایش شیدا شهرستان قاین و با طراحی و کارگردانی معین قوی و بازی بازیگران: شهاب قوی، اسما ترابی و امیر پیشجو به این دوره از جشنواره تئاتر خراسان جنوبی راه یافته است.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مشاور و دستیار کارگردان: مجید قائم پناه - منشی صحنه: فاطمه زهرا رفیعی - طراح صحنه: مجید قائم پناه - طراح لباس: نگین غفاری - دوخت لباس: مزون جومه - طراحی صدا و انتخاب موسیقی: معین قوی - پخش موسیقی: ملیکا سادات قریشی - طراح نور: امیرعلی شهابیکی - اجرا نور: پوریا فدوی - طراح و مجری گریم: مینا خسروانی - طراح گرافیک و ساخت تیزر: محمد بیناباجی و مجتبی حاجی نژاد - عکاس :محمد بیناباجی اشاره کرد.




نظرات کاربران