در حال بارگذاری ...
در جشنواره تئاتر خراسان جنوبی

فیلم تئاتر «تپه لاله» نمایش در سایت آپارات قابل مشاهده است

نمایش «تپه لاله» به نویسندگی: ایمان گلرو و کارگردانی: سمیه مودی که به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی راه یافته است از روز جمعه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ با استفاده از سایت آپارات و صفحه ی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این سایت به نشانی «بیرجند تئاتر» بصورت مجازی پخش و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان به تماشای این نمایش بنشینند .

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ نمایش «تپه لاله» به نویسندگی: ایمان گلرو و کارگردانی: سمیه مودی که به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی راه یافته است از روز جمعه 28 آذر ماه 1399 با استفاده از سایت آپارات و صفحه ی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این سایت به نشانی «بیرجند تئاتر» بصورت مجازی پخش و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان به تماشای این نمایش بنشینند .

نمایش « تپه لاله» به نویسندگی ایمان گلرو و بر اساس طرحی از نمایشنامه ی «زن ها بوی سرب می دهند» ، به کارگردانی سمیه مودی است که از شهرستان بیرجند به این دوره از جشنواره راه یافت است.

نمایش «تپه لاله»  به بررسی حضور زنان در دوره ی 8 سال جنگ تحمیلی می پردازد و سعی دارد تا با نگاهی متفاوت  حضور زنان در این دوره از تاریخ را بررسی کند. این نمایش روایتی در مورد یک زن در جریان اتفاقات دوران دفاع مقدس است و با توجه به حالت روحی و اتفاقتی که برای یک زن در جنگ رخ می دهد و بررسی گذشته و حال و فضاهای ایجاد شده با شروع جنگ برای زنان، شکل می‌گیرد.

در این نمایش سمیه مودی و احمد رضا جعفری به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این نمایش نیز می توان به طراح صحنه و نور: ایمان گلرو - طراح لباس: سمیه مودی و هادی رحیمی- دستیاران کارگردان: احمد حسینی مقدم و امیر پیشجو - موسیقی: محمد بهرام پور و احمدرضا نجفی- دستیاران صحنه: امین کاظمی و عارفه آهنی- منشی صحنه: آرمان رحمتی - گرافیست: محمد بهرام پور - چهره پردازان: فهیمه جعفری و سجاد نامجو اشاره کرد.




مطالب مرتبط

آخرین اجرای صحنه‌ای از هفدهمین جشنواره تئاتر استانی

نمایش «فخرالزمان» در تماشاخانه آفتاب روی صحنه رفت
آخرین اجرای صحنه‌ای از هفدهمین جشنواره تئاتر استانی

نمایش «فخرالزمان» در تماشاخانه آفتاب روی صحنه رفت

در آخرین روز از هفدهمین جشنواره تئاتر استانی، نمایش «فخرالزمان» آخرین نمایش صحنه‌ای حاضر در این دوره از جشنواره به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مهدی مسروری از شهرستان بیرجند به‌عنوان هشتمین اجرای نمایش صحنه‌ای حاضر در جشنواره به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران