در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با آغاز مرحله انتخاب آثار برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

«محسن حسین زاده» رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این آیین رونمایی از پوستر جشنواره عنوان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، تلاش شد تا جشنواره تئاتر در وضعیتی برگزار شود تا کمترین خطر و آسیب را برای فعالان جامعه هنری داشته باشد.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی، در آیینی که با حضور ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، عباسعلی بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی، اعضای هیات انتخاب جشنواره و شورای نظارت بر صدور مجوز نمایش استان برگزار شد، «محسن حسین زاده» رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در این آیین رونمایی از پوستر جشنواره عنوان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، تلاش شد تا جشنواره تئاتر در وضعیتی برگزار شود تا کمترین خطر و آسیب را برای فعالان جامعه هنری داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از آیین رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی، هیات انتخاب آثار این جشنواره کار خود را آغاز کرده و بنا براین است تا پس از انتخاب آثار و نمایش های راه یافته به جشنواره ، مجدد از این آثار فیلم تهیه شده و برای داوری نهایی جشنواره، در تهران نمایش داده شوند تا داوران جشنواره نظر و آرای خود را به دبیرخانه  این جشنواره ارسال نمایند.

 حسین زاده در ادامه گفت: با داوران مرحله انتخاب آثار و همچنین داوران جشنواره در مورد محدودیت های موجود در استان از جمله فضای تمرین و دیگر عوامل موثر در آثار که شرایط همه گیری کرونا به وجود آورده صحبت شده  و هماهنگی های لازم برای درنظر گرفتن شرایط حاکم بر تئاتر استان صورت پذیرفته است.

حسین زاده افزود: کارهایی که امروز پنج شنبه 20 آذر ماه پخش می شوند تاکنون اجرای عمومی نداشتند و علاوه بر هیات انتخاب جشنواره، توسط شورای نظارت بر صدور مجوز نمایش استان نیز بررسی خواهند شد.

گفتنی است طراحی پوستر این دوره از جشنواره توسط امید شرکت از هنمرندان شهرستان بیرجند صورت گرفته و احمد عابدی، مسعود رونقی، رضا عبداللهی ، سید محمد حسین خراشادی زاده و حمید رضا سالمی اعضای هیئت انتخاب آثار در مرحله بازبینی نمایش های راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی هستند.




نظرات کاربران