در حال بارگذاری ...
به عنوان نماینده شهرستان نهبندان و چهارمین نمایش اجرا شده

نمایش«راز آسبادها» در سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی

در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی و در اولین اجرا در این روز، نمایش «رازآسبادها» به نویسندگی وحید هاشمی نسب و کارگردانی بهروز رضایی در سالن آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی و در اولین اجرا در این روز، نمایش «رازآسبادها» به نویسندگی وحید هاشمی نسب و کارگردانی بهروز رضایی در 23 آبان ماه 1398 ساعت18  در سالن آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت.

نمایش« راز آسبادها» یا«خدای کفش دوزک» که کاری از گروه نمایش نور شهرستان نهبندان است به عنوان تنها نماینده ی این شهرستان در این دوره از جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان بیرجند شرکت دارد. به نقل از نویسنده این اثر،<< نمایش«راز آسبادها» حکایت دورانی است در ایام قدیم این شهرستان که جوانان برای اثبات مردشدن مجبور به انجام شرط های محالی می شدند و حالا جوان داستان این نمایش برای رسیدن به معشوق خود مجبوربه انجام شرط محالی می شود که پدر عروس شرط کرده است. اوباید گندم های یک روستا را در یک هفته  با آسباد آرد کند که از بد حادثه درآن یک هفته  در آن حوالی هیچ بادی نمی وزدو... >>

در این نمایش بهروز رضایی،ستایش هاشمی نسب، وحید هاشمی نسب، حسن انصاری نیا، ابوالفضل فرخفال، هانیه غرباغی،احمد یوسفی، احسان بیابان گرد، آرمان آتشی، محمد امین قاسم زاده و عادل مالدارتنها به ایفای نقش پرداختندواز سایر عوامل اجرا می توان به  امیر محمد رضایی و مهران خدادادی اشاره کرد.

این نمایش که چهارمین نمایش از 8 اثر شرکت کننده در جشنواره است، در سالن گلبانگ شهرستان بیرجند به روی  به روی صحنه رفت و در ادامه روز دوم جشنواره شاهد اجرای نمایش های «سینوس های چرکین» و« زبان اصلی» خواهیم بود.

عکاس: مجتبی گرگی- سایت ایرنا




نظرات کاربران