در حال بارگذاری ...

جشنواره سیزدهم با اجرای نمایش «هئوروتات» کار خود را آغاز کرد

سیزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی با نمایش «هئوروتات» به عنوان اولین اجرا، ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در سالن گلبانگ بیرجند کار خود را آغاز کرد. در این جشنواره ۸ نمایش از ۴ شهرستان استان شامل بیرجند، قاین، نهبندان و فردوس شرکت دارند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ سیزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی با نمایش «هئوروتات» به عنوان اولین اجرا،  ۲۲ آبان ماه 1398 ساعت 11:30 در سالن گلبانگ بیرجند کار خود را آغاز کرد. در این جشنواره  8 نمایش از 4 شهرستان استان  شامل بیرجند، قاین، نهبندان و فردوس شرکت دارند.

نمایش «هئوروتات» به نویسندگی باقر بارانی و کارگردانی گروهی اولین نمایش از شهرستان بیرجند بود که در این جشنواره به اجرا درآمد. نمایش «هئوروتات» روایت گر مشکلات و مسائلی است که معلولان نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا در تمامی اعصار و قرون به خصوص جنگ جهانی دوم با آن دست به گریبان بوده و صدای فریاد انسان هایی است که سعی شده از جامعه طرد و در دسته بندی ویژه ای قرار بگیرند.

در این نمایش فهیمه هرمزی و ابوالفضل کیانی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند و سرپرستی این گروه نمایشی را محسن حسین زاده به عهده داشته و مونا کیانی در کسوت مشاور کارگردان این گروه نمایشی را در جشنواره همراهی می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به گرافیست و طراح پوستر و بروشور: امیر مددی پور - عکاس: مریم شهابی - طراح صحنه: میثم صدرا - طراح لباس: زهرا دلیر - منشی صحنه: فهیمه تواضعی فر- اجرای موسیقی: یوسف عباسی - ساخت و اجرای ویدیوآرت: سید حمید حسینی- اجرای نور: امیر جم - اجرای دکور: سید علی یوسفی،امیر رضا هنرمند و سید مهدی یوسفی اشاره کرد.




نظرات کاربران