در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی

«مادر بزرگ،کله جارویی و اونای دیگه» در فردوس به صحنه می‌رود

نمایش" مادر بزرگ،کله جارویی و اونای دیگه "کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فردوس و گروه سیب به سرپرستی حسین ابراهیمی به مدت ۱۰ شب در تالار محراب شهرستان فردوس به روی صحنه رفت.

 یه گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش" مادر بزرگ،کله جارویی و اونای دیگه "کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فردوس و گروه سیب  به سرپرستی حسین ابراهیمی  به مدت 10 شب در تالار محراب شهرستان فردوس به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس تئاتر "مادر بزرگ،کله جارویی و اونای دیگه " به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی کاری از گروه سیب انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در محل تالار محراب به روی صحنه رفت.

بنا به این گزارش این نمایش شاد و پراز خنده ویژه خانواده ها ، کودکان و نوجوانان دارای 15 بازیگر بوده که از 25 مردادماه به مدت 10 شب در محل تالار محراب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس بروی صحنه رفت و مورد استقبال قرار گرفت.

این نمایش روایتی است از دو شخصیت پری و نقی که از تنهایی مادربزرگ بعد از مرگ باباپیر غصه دار هستند و در یک دنیای فانتاستیک به دنبال شوهری برای مادر بزرگ هستند.کله جارویی پهلوان پنبه و شوهر کدویی به مدد خیالپردازی پری و نقی به سراغ مادربزرگ می آیند و هرکدام ماجراهایی را می سازند.این نمایش با بهره گیری از فولکور ، کودکان را با رسوم فراموش شده در جشن های شادی بخش آشنا می کند.پری و نقی در می یابند که مادربزرگ در کنار باباپیر آرامش واقعی خود را خواهد یافت.

در این نمایش آزاده زارعی - فاطمه آوردیده- فاطمه امینی- متین مقربی – فرناز سادات جلیلی – حسین محمودزاده- مهران رجبی- محمد نخعی – صادق خطیبی- رضاکاظم زاده- صدف فهرستی ثانی – مینا آجری به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به  دستیار کارگردان : رضا کاظم زاده – نور: غزاله رئیس زاده – تنبک نواز: علی سعادتی – طراحی صحنه : حسین ابراهیمی ، امیر عباس رجبیه اشاره کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران