در حال بارگذاری ...
با حضور استاد علی خسروی

کارگاه بازیگری تئاتر در قاین آغاز به کارکرد

کارگاه بازیگری تئاتر با مدرسی استاد علی خسروی با حضور علاقه مندان در قاین از شنبه ۱۲ مرداد ماه در سالن کانون پرورش کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد .

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ کارگاه بازیگری تئاتر با مدرسی استاد علی خسروی با حضور علاقه مندان در قاین از شنبه 12 مرداد ماه در سالن کانون پرورش کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد .

 عصر شنبه ١٢ مرداد ماه 1398 کارگاه بازیگری تئاتر با حضور استاد علی خسروی مدرس تئاتر  به همت موسسه فرهنگی و هنری بامداد ارغوان ، گروه نمایش فلق ، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و این اداره در سالن کانون پرورش کودکان و نوجوانان قاین آغاز شد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن حضور در این کارگاه با تقدیر از استاد علی خسروی مدرس کارگاه گفت : حضور جوانان علاقه‌مند  و مستعد در کنار هنرمندان پیشکسوت نشان دهنده پویایی تئاتر شهرستان و از ویژگی‌های این کارگاه است .




مطالب مرتبط

مهدی رحیمی خراشاد خبر داد

پایان کارگاه دوره آموزش مقدماتی بازیگری در شهرستان قاینات
مهدی رحیمی خراشاد خبر داد

پایان کارگاه دوره آموزش مقدماتی بازیگری در شهرستان قاینات

مهدی رحیمی خراشاد رئیس هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی گفت: در گام دوم نهضت آموزش تئاتر در استان خراسان جنوبی با محوریت آموزش منجر به تولید، کارگاه آموزش مقدماتی بازیگری با حضور 27 نفر از علاقه‌مندان به هنر بازیگری و تئاتر و تدریس مسعود رونقی در شهرستان قاینات ...

|

نظرات کاربران