در حال بارگذاری ...
با هدایت و سرپرستی استاد علی خسروی

برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر در شهرستان قاین

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاین و موسسه فرهنگی هنری بامداد ارغوان شهرستان قاین و گروه تئاتر فلق این شهرستان ، کارگاه بازیگری تئاتر با حضور مدرس برجسته تئاتر استاد علی خسروی از ۱۴ مردادماه الی ۲۱مرداد ۱۳۹۸ در شهرستان قاین برگزار می شود.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات و موسسه فرهنگی هنری بامداد ارغوان شهرستان قاین و گروه تئاتر فلق این شهرستان ، کارگاه بازیگری تئاتر با حضور مدرس برجسته تئاتر استاد علی خسروی از 14 مردادماه الی 21مرداد 1398 در شهرستان قاین برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی قاینات گفت: با حضور علی خسروی مدرس برجسته تئاتر کارگاه بازیگری به همت موسسه فرهنگی و هنری بامداد ارغوان قاین ، گروه نمایش فلق انجمن هنرهای نمایشی و این اداره در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می گردد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی قاینات با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش برای گسترش آموزش هنر از اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری هست اظهار داشت : در همین راستا کارگاه های آموزشی در حوزه تئاتر ، شعر ، هنرهای تجسمی ، موسیقی ، خوشنویسی ، عکاسی و فیلمسازی طراحی شده و در حال اجرا ست .

وی افزود : از ابتدای تابستان دو کارگاه آموزش تئاتر مقدماتی به همت گروه های تئاتر انجمن هنرهای نمایشی قاین طراحی و درحال برگزاری است که با حضور هنرجویان این دوکارگاه و دیگر علاقه مندان و با مدرسی استاد علی خسروی هنرمند پیشکسوت ،کارشناس بازیگری تئاتر ( فارغ التحصیل 1371) کارگاه تخصصی و تکمیلی در نیمه دوم مرداد برگزار می شود.




نظرات کاربران