در حال بارگذاری ...

«دنیای دیوونه ها» در نهبندان به اجراهای خود پایان داد

نمایش«دنیای دیوونه ها» به نویسندگی و کارگردانی وحید هاشمی نسب بعد از ۵شب اجرای عموم در سالن آمفی تئاتر نور شهرستان نهبندان به کار خود پایان داد. این نمایش که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان و انجمن هنرهای نمایش این شهرستان آماده شده؛ از ۳۱تیرماه لغایت ۴مرداد ماه ۱۳۹۸ برای عموم اجرا شد.

به گزارش تئانر خراسان جنوبی؛ نمایش "دنیای دیوونه ها" به نویسندگی و کارگردانی وحید هاشمی نسب بعد از 5شب اجرای عموم در سالن آمفی تئاتر نور شهرستان نهبندان به کار خود پایان داد. این نمایش که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان و انجمن هنرهای نمایش این شهرستان آماده شده؛ از 31تیرماه لغایت 4مرداد ماه 1398  برای عموم اجرا شد.

به گفته ی هاشمی نسب این نمایش داستان مسائل روز اجتماع است که درآن بصورت طنز درکمرنگ شدن مرز بین دختر و پسرها وآسیب های فضای مجازی وهمچنین ایجاد شغل های کاذب و مهاجرت جوانان به شهرها می پردازد، درآخر هم مخاطب را تشویق به مهاجرت از شهربه روستا و ایجاد شغل وتولید خودکفایی می کند .

این نمایش کاری از گروه نمایش نورنهبندان به سرپرستی بهروز رضایی است و در این نمایش ابوالفضل فرخفال، وحیدهاشمی نسب، حسن انصاری نیا، عادل مالدارتنها، امیرحسین آتشین، احسان بیابانگرد، حسین فرهادیان به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند وهانیه قره باغی به عنوان گریمور، محبوبه خوشخو به عنوان فیلمبردارو عکاس و ستاره سیرتی به عنوان منشی صحنه این گروه را همراهی کردند.




نظرات کاربران