در حال بارگذاری ...
به کارگردانی هادی صباغ زاده

«پنجره دوم از طبقه چهارم» در بیرجند اجرا شد

با حضور مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در آخرین اجرای نمایش «پنجره دوم از طبقه چهارم» کاری از گروه نمایش پاتوق بیرجند که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تولید شده است؛ این نمایش پس از ۵شب اجرا به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش پنجره دوم از طبقه چهارم به زندگی زن روستایی می پردازد که ١٥ سال پیش برای کار به شهر آمده و در شلوغی بازار بچه اش را گم می کند. حالا او که به شغل دست فروشی و فالگیری پارک مشغول است و کنار خوابگاه دختران بد سرپرست و بی سرپرست پرسه می زند.

در خیال خود؛ دخترش را در جلد یکی از همان دختران می یابد که در قالب شخصیت هایی ظاهر می شود که هر کدام تحت تاثیر معضلات اجتماعی قرار گرفته و در معرض خطر گمراهی هستند .

صباغ زاده در پایان با تشکر از همراهی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی؛ لازم دانست تا از عوامل و بازیگران نمایش قدردانی کند.  

حلیمه یوسف پور، حسن اعتمادی نیا، الهام آزاده و حمید رضا پرهیز به عنوان بازیگر  در این نمایش به ایفای نقش پرداختند. 

مجتبی والی نژادبه عنوان دستیار کارگردان- سمانه فاروقی به عنوان مدیرصحنه – سمیه قاسمی به عنوان منشی صحنه – رضا رفیعی به عنوان آهنگساز – بیتا قاسمی به عنوان طراح لباس – فریبا بابایی به عنوان گریمور- امیرحسین کامیار به عنوان اجرای نور – حمید کاظمی تبار برای هماهنگی - امیرحسین توکلی به عنوان طراح پوستر - محسن ملک آبادی به عنوان سرپرست گروه پاتوق بیرجند, هادی صباغ زاده را یاری کردند.

عکاس: مجتبی گرگی




نظرات کاربران