در حال بارگذاری ...

«پنجره دوم از طبقه چهارم» در شهرستان بیرجند به صحنه رفت

نمایش "پنجره دوم از طبقه چهارم" به زندگی زن روستایی می پردازد که ۱۵ سال پیش برای کار به شهر آمده و در شلوغی بازار بچه اش را گم می کند . حالا او که به شغل دست فروشی و فالگیری پارک مشغول است و کنار خوابگاه دختران بد سرپرست و بی سرپرست پرسه می زند و ...

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ نمایش "پنجره دوم از طبقه چهارم " به نویسندگی و کارگردانی هادی صباغ زاده  اجراهای خود را در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند آغاز کرده است.

نمایش" پنجره دوم از طبقه چهارم " که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان تولید شده است؛ از 27 تیر ماه 1398 لغایت 1 مرداد ماه به مدت 5 شب در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند به روی صحنه می رود.

صباغ زاده کارگردان و نویسنده این نمایش در یادداشتی بر نمایش اشاره می کند که " نمایش پنجره دوم از طبقه چهارم به زندگی زن روستایی می پردازد که 15 سال پیش برای کار به شهر آمده و در شلوغی بازار بچه اش را گم می کند . حالا او که به شغل دست فروشی و فالگیری پارک مشغول است و کنار خوابگاه دختران بد سرپرست و بی سرپرست پرسه می زند. در خیال خود . دخترش را در جلد یکی از  همان دختران می یابد که در قالب شخصیت هایی ظاهر می شود که هرکدام تحت تاثیر معضلات اجتماعی قرار گرفته و در معرض خطر گمراهی هستند و ..."

در این نمایش حلیمه یوسف پور، حسن اعتمادی نیا، الهام آزاده و حمید رضا پرهیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به مجتبی والی نژادبه عنوان دستیار کارگردان- سمانه فاروقی به عنوان مدیرصحنه – سمیه قاسمی به عنوان منشی صحنه – رضا رفیعی به عنوان آهنگساز – بیتا قاسمی به عنوان طراح لباس – فریبا بابایی به عنوان گریمور- امیرحسین کامیار به عنوان اجرای نور – حمید کاظمی تبار برای هماهنگی و امیرحسین توکلی به عنوان طراح پوستر اشاره کرد.

علاقه مندان میتوانند برای خرید بلیت این نمایش از طریق مراجعه به سایت کلیژدک یا باجه ی فروش بلیط در سالن مراجعه نمایند.




نظرات کاربران