در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایشی آتش قاین

نمایش " رابین کوتوله" به کارگردانی رسول رنجبر در شهرستان قاین به روی صحنه رفت

از سوی گروه نمایش آتش قاین نمایش رابین کوتوله به کارگردانی رسول رنجبر ویژه کودکان و نوجوانان در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ از سوی گروه نمایش آتش قاین نمایش" رابین کوتوله"  به کارگردانی رسول رنجبر ویژه کودکان و نوجوانان در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین به روی صحنه رفت.

 

به گزارش انجمن هنرهای نمایشی قاین از روز یکشنبه ٢٢ اردیبهشت ماه 1398 نمایش رابین کوتوله ویژه کودکان و نوجوانان به همت گروه نمایش آتش انجمن هنرهای نمایشی قاین و موسسه فرهنگی وهنری طنین فردای قاینات در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین به روی صحنه رفت.


صابر رنجبر مسئول انجمن هنرهای نمایشی قاین  در این خصوص  گفت : نمایش رابین کوتوله به نویسندگی اوراند هریس و مترجمی حسین فدای حسین به کارگردانی رسول رنجبر و با بازی و حضور دانش آموختگان تئاتر دانشگاه تهران از یکشنبه ٢٢ اردیبهشت ماه 1398 در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری ارشاد قاین به روی صحنه  رفت و تا 31 اردیبهشت در دو سانس اجرا شد.

 

در این نمایش آقایان مهرام ماروسی ،محمد حسین پور ابولی ، پدرام معصومی و رسول رنجبر به ایفای نقش پرداخته اند . از سایر عوامل این نمایش می توان به آقایان صالح رنجبر و امیرحسین آزادی و یاسر اسدالهی اشاره کرد.




نظرات کاربران