در حال بارگذاری ...

هیات داوران بخش یازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی اعلام شد

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، دبیرخانه یازدهمین جشنواره تئاتر استان فریدون محرابی،فرشاد منظوفی نیا و آرش عباسی را به عنوان هیات داوران بخش رقابت یازدهمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد.

آرش عباسی تاریخ و محل تولد: ۱۳۵۶ملایر. تخصص: نویسنده، کارگردان، بازیگر . تحصیلات: کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران؛ ۱۳۸۱

فرشاد منظوفی نیا در سال ۱۳۴۹ در آبادان به دنیا آمد. او کارشناس طراحی صحنه از دانشگاه تهران در دانشکده هنر های زیبا به پایان رسانده است. فرشاد کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد و مدرس طراحی صحنه دانشگاه تهران و دانشکده هنر و معماری و دانشکده سینما تئاتر و دانشگاه آزاد تنکابن است.

فریدون محرابی ، لیسانس بازیگری را از دانشگاه هنر و معماری و فوق‌ لیسانس کارگردانی و بازیگری را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرده است. او اگرچه در سریال‌هایی چون مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، به کجا چنین شتابان، آشپزباشی و کارهای تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است، اما در واقع محرابی به عنوان یکی از بازیگران و کارگردان‌های مطرح رادیویی به حساب می‌آید که سال‌هاست نقش‌های متنوع رادیویی را پشت میکروفن مرکز نمایش رادیویی به واقعیت تبدیل کرده و کارگردانی نمایش‌های رادیویی مختلفی را عهده‌دار بوده است.




نظرات کاربران