در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دور اول اجراهای عموم «کافه سایه» در بیرجند پایان یافت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مشترک مهدی مسروری و عارف موحد پس از ۷ شب اجرا در آمفی تئاتر فرزان بیرجند دیشب با حضور انبوه مخاطبین و مسئولین به اجرای خود پایان داد.

مهدی مسروری یکی از کارگردانان این نمایش در گفتگو با تئاتر خراسان جنوبی گفت: خوشحالیم که توانستیم آخرین یادگار مرحوم عادله خاتونی را با تلاش بسیار و اجراهایی خوب و مخاطب پسند به پایان برسانیم. وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای گروه کافه سایه خاطر نشان کرد امیدواریم با پایان یافتن دوره اول اجراهای عموم این نمایش با توجه به زمان باقی مانده تا جشنواره تئاتر استانی با تمرکز بیشتر بر روی کار  شاهد افتخارات گسترده برای این نمایش در جشنواره یازدهم باشیم.
عارف موحد دیگر کارگردان این نمایش نیز گفت: کافه سایه تنها یک اجرای تئاتر نبود بلکه با در نظر گرفته شدن ۲۵ درصد از بهای بلیط برای کمک به بیمارستان ایران مهر تقابل دیدن تئاتر و شرکت در یک کار خیریه را شاهد بودیم و امیدواریم با استمرار این برنامه های خیریه و فرهنگی موجب حضور پرشورتر مخاطبین در سالن های تئاتر باشیم.
درپایان اخرین اجرای نمایش کافه سایه به پاس حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی تقدیم شد.




نظرات کاربران