در حال بارگذاری ...
با رونمایی از پوستر نمایش کافه سایه

«کافه سایه» برای حمایت از بیماران سرطانی به روی صحنه می‌رود

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، مراسم رونمایی از پوستر تئاتر «کافه سایه» در مرکز رادیو توپی و انکولوژی ایران مهر برگزار شد . دراین مراسم فعالان عرصه تئاتر بیرجند، گروه نمایشی کافه سایه و چند تن از اعضای مرکز رادیو توپی و انکولوژی ایران مهر بیرجند، یاد و خاطره ی بازیگر جوان تئاتر کافه سایه «عادله خاتونی » را زنده نگه داشتتد .

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، مراسم رونمایی از پوستر تئاتر «کافه سایه» در مرکز رادیو توپی و  انکولوژی  ایران مهر برگزار شد . دراین مراسم فعالان عرصه تئاتر بیرجند، گروه نمایشی کافه سایه و چند تن از اعضای مرکز رادیو توپی و  انکولوژی ایران مهر بیرجند، یاد و خاطره ی بازیگر جوان تئاتر کافه سایه «عادله خاتونی » را زنده نگه داشتتد .
علی شریفی ریاست انجمن هنرهای نمایشی بیرجند در این جلسه گفت: تئاتر کافه سایه که بنیانش با عادله خاتونی شروع شد اکنون که به سرانجام رسیده است و‌ در مرحله اکران آن هستیم و با رونمایی از پوستر و اجرای آن و نیت خیر بازیگران تئاتر کافه سایه درواقع همه  را در فضای تئاتر همدل و همراه خواهد کرد.
شریفی افزود: همه کسانی که اینجا هستند اصحاب رسانه، بازیگران و همکاران مرکز ایران مهر همگی دغدغه دوستی و تئاتر را دارند و هرکدام از آن ها حامیان تئاتر خواهند بود. همانطور که خود تئاتر هنری زنده است، پس بین ما و هم روابط اجتماعی ما همین ارتباط نفس به نفس و تنگا تنگ وجود خواهد داشت .
در ادامه جلسه عارف موحد یکی از کارگردان تئاتر کافه سایه گفت: تئاتر کافه سایه با همکاری  بیش از ۲۰ نفر اکنون به مرحله ای رسیده که قرار است به اجرای عموم برسد اما در این میان عدم حضور عادله خاتونی اجرای این تئاتر را برای گروه ما سخت کرده است، امیدواریم با اجرای خیریه این نمایش، اتفاقات خوبی برای شهرمان در عرصه تئاتر و امور خیریه بیوفتد.
موحد همچنین علت برگزاری مراسم رونمایی از پوستر در این مکان را بیماری سرطان مرحوم خاتونی و اهدای ۲۵درصدی از فروش بلیط تئاتر سایه کافه برای تکمیل این مرکز و بیماران سرطانی دانست و در ادامه گفت : تئاتر سایه کافه به نویسندگی ابراهیم عادل نیا از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ساعت ۲۰:۰۰در محل سالن آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند برگزار خواهد شد. در پایان این مراسم از پوستر تئاتر کافه سایه رونمایی شد .




نظرات کاربران