در حال بارگذاری ...
اولین نمایش کودک بر صحنه ی تئاتر طبس

«قلب سنگی» در طبس به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس نمایش "قلب سنگی" کاری از انجمن هنرهای نمایشی طبس، نوشته حسین ابراهیمی و با کارگردانی رضا کاظم زاده اجرای عموم خود را آغاز کرد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس نمایش «قلب سنگی» کاری از انجمن هنرهای نمایشی طبس، نوشته حسین ابراهیمی و با کارگردانی رضا کاظم زاده اجرای عموم خود را آغاز کرد.

قلب سنگی اولین اثر تولیدی در حوزه ی کودک و نوجوان است که توانست با نظر موافق هیئت نظارت بر نمایش طبس، شب گذشته اولین اجرای خود را در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس به صحنه برد.در راستای اهداف انجمن نمایش و  با توجه به نیاز شهرستان و همچنین فراهم نمودن زمینه معرفی و شناخت هر چه بیشتر هنر نمایش بویژه در بین خانواده‌ها قلب سنگی پس از ماهها تمرین به مرحله اجرا رسید و در نخستین اجرای خود مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

در این نمایش آقایان سید محمد صادقی مقدم، مرتضی عابدیان، مهران رجبی، محمد نخعی، محمدصادق خطیبی، حسین حسین زاده و خانمها میترا دانشی مقدم، نعیمه رضائی، فاطمه آراسته و صدف فهرستی ثانی به ایفای نقش پرداخته و امیررضا هنرمند و رویا رمضانپور به عنوان دستیار و مشاور کارگردان حضور دارند. موسیقی نمایش با آهنگسازی بهرام ازاد و تنظیم محمدعلی امیرگیلکی، طراحی و اجرای نور سیداصغر موسویان و طراحی لباس و عروسک مهدیه غلامی فضای کودکانه نمایش را برای مخاطب نوپای خود دلچسب تر می نماید.

گروه نمایش قلب سنگی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین امر بویژه استاد حسین ابراهیمی، اجرای خود را از 23 مردادماه آغاز و تا 3 شهریور به مدت ده شب در محل آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس ادامه خواهد داد.




نظرات کاربران