در حال بارگذاری ...
با حضور چند تن از پیشکسوتان تئاتر بیرجند

«بیگانه» پس از 26 سال به صحنه می رود

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی «بیگانه» به نویسندگی علی عرب و سیما رجبی و به کارگردانی حسین حسنی، پس از گذشت ۲۶ سال مجداد به مدت ۵ شب در آمفی تئاتر فرزان بیرجند به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی «بیگانه» به نویسندگی علی عرب و سیما رجبی و به کارگردانی حسین حسنی، پس از گذشت 26 سال مجداد به مدت 5 شب در آمفی تئاتر فرزان بیرجند به روی صحنه می رود.
در این نمایش حسین شنیده از پیشکسوتان تئاتر بیرجند به همراه سجاد بازدیدی، مریم فریزمرغی، محمد بهدانی، فاطمه زهرا پاکزاد، مهسا فریزمرغی، ستایش خاکزاد، ابراهیم سلم آبادی(نوازنده دهل ودف)، محمدسلم آبادی (نوازنده سرنا) به ایفای نقش می پردازند.
همچنین غلامرضا رضوان نژاد، حسین سلم آبادی، مهدی سلم آبادی ،مصطفی سلم آبادی، جواد سلم آبادی، علیرضا سلم آبادی، امین رضوان نژاد ،محمد سلم آبادی بازیگران حرکات موزون این نمایش می باشند.
مهدی خالدی به عنوان مدیر صحنه، مرتضی دهشیبی به عنوان طراح و اجرای نور و خسرو خالدی به عنوان صوت و تصویر پشت صحنه در این نمایش حضور دارند.
نمایش «بیگانه» در سال 1370 در جشنواره حرکات موزون تئاتر کشور به عنوان نمایش برتر و همچنین در سال 1371 در جشنواره تئاتر روستا نیز موفق به کسب دیپلم افتخار شده است.
گفتیست نمایش بیگانه با همکاری ادارات کل و انجمن هنرهای نمایشی اسان ها خراسان جنوبی و سمنان از 21 الی 25 مرداد ماه ساعت 20 در محل آمفی تئاتر فرزان بیرجند به روی صحنه می رود. علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیط این نمایش می توانند به گیشه آنلاین کلیژدک مراجعه فرمایند.




نظرات کاربران