در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان کارگاه آموزش بازیگری کودکان و نوجوانان

نمایش کودک و نوجوان «لاکی قهرمان» در فردوس به صحنه رفت

نمایش« لاکی قهرمان» اولین نمایش خروجی کارگاه آموزش بازیگری انجمن نمایش فردوس به روی صحنه رفت و مورد استقبال خانواده ها و هنرمندان نمایشی این شهر قرارگرفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، کارگاه آموزش بازیگری کودکان و نوجوانان که از ١٥ تیرماه توسط انجمن نمایش فردوس آغاز شده بود شب گذشته با اجرای نمایش کودک نوجوان  تحت عنوان «لاکی قهرمان» برای خانواده ها و هنرمندان انجمن نمایش به روی صحنه رفت.

حسین ابراهیمی در این خصوص گفت: این کارگاه آموزشی به مربیگری حمید رضا سالمی کارشناس تئاتر و مدرس بازیگری فارغ التحصیل رشته تاتر از دانشگاه تنکابن با ٢٥ نفر کودک ونوجوان در محل تالار محراب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تا ١٥ شهریور ماه ادامه دارد.

رییس انجمن نمایش فردوس و مدیرمسئول گروه نمایش سیب افزود: با ادامه این کارگاه و تکمیل شدن ٤ نمایش کوتاه دیگر در خصوص کودک و نوجوان  به عنوان خروجی این کارگاه آموزشی بتوانیم این نمایشها را با هدف کشف استعدادهای هنری در سنین پایین و تشویق خانواده ها اجرای عمومی داشته باشیم.

گفتنی است نمایش کودک «لاکیه قهرمان» محصول گروه نمایشی سیب فردوس بوده و به نویسندگی حسین ابراهیمی و  کارگردانی حمید سالمی تولید و اجرا شد.




نظرات کاربران