در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان

با خانواده شهید محمد قهوه چی از اهالی تئاتر بیرجند دیدار شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی (شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی) مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان این اداره کل به همراه رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور در منزل شهید محمد قهوه چی تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های شهدا بستند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، احمد محبی، در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب، این دیدارها را توفیقی برای مسئولان برشمرد و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.

وی افزود: همه مسئولان خادم و خدمتگزار پدران و مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز این مرز و بوم هستیم و مطمئنا نسل های آینده هیچ موقع فداکاری ها و جانفشانی های آنان را در پاسداری از کشور فراموش نخواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت:خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و معنوی خواهد بود.

محبیدر پایان تصریح کرد: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خون شهدا از اهمیت و ارزش قابل توجهی برخوردار است و امیدواریم این روند همواره ادامه داشته باشد و یاد شهیدان به ویژه شهید اهل هنر خراسان جنوبی شهید محمد قهوه چی را گرامی می‌داریم.

لازم به ذکر است؛پس از این دیدار به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان این اداره کل به همراه رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور در منزل هنرمند پیشکسوت استان سید عباس دلباز با وی دیدار و گفتگو کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به همراه لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم گردید.




نظرات کاربران