در حال بارگذاری ...
گیشه آنلاین فروش بلیط تئاتر

«کلیژدک» در بیرجند افتتاح می‌شود

گیشه فروش بلیط تئاتر بیرجند ، با نام «کلیژدک» که ۶ ماه است به صورت آزمایشی فعالیت می کند، به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، علی شریفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی در گفتگو با تئاتر خراسان جنوبی گفت: کلیژدک پرنده ای شبیه کلاغ است  که در ادبیات شفاهی مردم خراسان به خوش خبر بودن معروف است.
شریفی افزود: این سامانه که به صورت شخصی توسط عارف موحد، یکی از هنرمندان تئاتر بیرجند پیاده سازی شده است، 6 ماه به صورت آزمایشی مشغول به فعالیت بود و طی همین مدت برای اجرای نمایش های: خاطرات پاییزی، لانگ شات، ملکه موریانه ها و خاطرات جنی که می خواست آدم شود اقدام به فروش اینترنتی شد که با استقبال خوب مخاطبین مواجه گردید و تصمیم گرفتیم تا به صورت رسمی این گیشه آنلاین افتتاح گردد. در این سامانه علاوه بر درج اطلاعات ،تصاویر و تیزر نمایش های اجرایی، موقعیت سالن های محل اجرا نیز بر روی نقشه گوگل قرار داده شده تا مخاطبان به آسانی بتوانند سالن های نمایش را پیدا کنند.
وی ادامه داد: این سامانه در حال حاضر برای اجراهای مرکز استان مشغول فعالیت است که امیدواریم به زودی بتوانیم برای تمام شهرهای استان خراسان جنوبی این سامانه را گسترش دهیم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی گفت: وبسایت انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی نیز که به صورت آزمایشی مشغول فعالیت است به زودی و به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

علاقه مندان جهت خرید آنلاین بلیط می توانند به آدرس : www.kalizhdak.ir مراجعه کرده و یا با جستجوی کلمه "کلیژدک" در گوگل به آسانی به این گیشه دسترسی داشته باشند.




نظرات کاربران