در حال بارگذاری ...
به مناسب روز جهانی تئاتر در خراسان جنوبی

دیدار با پیشکسوت تئاتر محمد سرابی در شهرستان بیرجند

به مناسبت روز جهانی تئاتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به اتفاق جمعی از هنرمندان نمایش استان با پیشکسوت تئاتر محمد سرابی در شهرستان بیرجند دیدار کردند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، به مناسبت روز جهانی تئاتر ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به اتفاق جمعی از هنرمندان نمایش استان با پیشکسوت تئاتر؛  محمد سرابی در شهرستان بیرجند دیدار کردند.

در این دیدار که علی شریفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی، سید علی زمزم معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، یاسین براتی مدیر هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از پیشکسوتان تئاتر  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی را همراهی می کردند در فضایی صمیمی و دوستانه از زحمات بیش از 40 ساله این پیشکسوت تقدیر و تشکر کرده و نبی زاده با اشاره به سند چشم انداز 4ساله فرهنگ و هنر استان، ابراز امیدواری کرد تا در سال جدید شاهد رشد و ارتقا روز افزون در حوزه هنر به خصوص هنر فاخر تئاتر باشیم. 

در پایان این دیدار نبی زاده با اهدا لوح سپاس از تلاش های محمد سرابی این پیشکسوت عرصه ی نمایش این استان تجلیل کرد.  




مطالب مرتبط

با حضور فرماندار شهرستان قائنات

دومین جلسه شورای سیاستگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزار شد
با حضور فرماندار شهرستان قائنات

دومین جلسه شورای سیاستگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزار شد

در دومین جلسه شورای سیاستگزاری که با حضور فرماندار شهرستان قائنات، اعضای شورا و پیشکسوتان تئاتر استان برگزار شد مقرر شد علاوه بر رفع مشکلات اجرایی جشنواره، کمیته‌های این دوره فعال شوند.

|

نظرات کاربران