در حال بارگذاری ...
به مناسبت بزرگداشت یکصدمین سالگرد تئاتر کودک ایران

اجرای نمایش موزیکال «مینا و خنگله» در شهرستان بیرجند

هدف تولیداینگونه از تئاترهای صحنه ای، بیان قواید مطالعه و ترغیب کودکان و نوجوانان به درس و تحصیل است.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ به مناسبت بزرگداشت یکصدمین سالگرد تئاتر کودک ایران ، نمایش موزیکال " مینا و خنگله" با همکاری خانه ی فرهنگ کودک و نوجوان آدلیا، انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی و سازمان بسیج هنرمندان و گروه تئاتر محراب در اسفند ماه 1397 به روی صحنه خواهد رفت. 

این نمایش به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی امیرحسین مدنی از 2الی 10 اسفند 1397 در سالن شهید مطهری شهزستان بیرجند به روی صحنه خواهد رفت. مدنی کارگردان این نمایش گفت: هدف تولیداینگونه از تئاترهای صحنه ای، بیان قواید مطالعه و ترغیب کودکان و نوجوانان به درس و تحصیل است.تئاتر مینا و خنگله داستان دختری است که از درس خواندن خسته شده و می خواهد با فردی به نام خنگله دوست شود. او در ابتدا با کمک خنگله، لوازم تحریر را که جان گرفته اند از خانه بیرون می کند و سپس وارد دنیای خنگی می شود. بعد از خنگ شدن آنقدر خنگله بخاطر نادانی اش او را اذیت می کند که متوجه برتری درس خواندن نسبت به خنگله می شود. در پایان، مینا به کمک لوازم تحریر، خنگله را شکست داده و از خانه بیرون می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به بازیگران: مینا ترابی، ابوالفضل محمدنژاد، الناز بیابانی، آرتین فرخی،آتنا غلامی، اسما شمس آبادی و قاطمه تهرانی- دستیار نور و موسیقی: الیاس بیابانی-دستیار نور: بردیا علی پور اشاره کرد.




نظرات کاربران