در حال بارگذاری ...
اجرای عموم نمایش در شهرستان بیرجند

نمایش «ببعی و گرگ آشپز» در بیرجند به صحنه رفت

نمایش «ببعی و گرگ آشپز» در بیرجند به صحنه رفت" به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی امیرحسین مدنی در بیرجند به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «ببعی و گرگ آشپز» در بیرجند به  صحنه رفت کاری از گروه  نمایشی مهراب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرجند و انجمن هنرهای نمایش خراسان جنوبی و سمن علم و خرد، به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی امیر حسین مدنیدر شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت. این نمایش که به گفته ی امیر حسین مدنیکارگردان و طراح صحنه ی این نمایش سعی در ایجاد فضایی شاد برای کودکان و مخاطبین هدف خود داشته است، روایت دو گرگی است که سعی در وارد شدن به خانه ی ببعی نمایش و گول زدن اورا دارند و ادامه  با طراحی موزیکال خود، توانسته نظر مخاطبین را جلب نماید.  در این نمایشسوسن شیری، علیرضا محمدی، امیرحسین بارانی، فاطمه عمیدیانو مانیا شریفی ایفای نقش می کنند. 
 از دیگر عوامل این نمایش می توان به موسیقی:کیارش رحیمی، گریم:فریبا دلاکه، طراحی و ساخت دکور:الهام صادقی، دستیار صحنه:بردیا علی پور_ نگار کریمی، دستیار نور و صدا:صبا اسپکی  اشاره کرد. 

این نمایش از 16 لغایت 23 آذر ماه در سالن کانون شهید مطهری  بیرجند ، ساعت 17:30 برای تماشاگران و مخاطبین در این سالن به روی صحنه رفت.

 




نظرات کاربران