در حال بارگذاری ...
با شروع دومین روز از دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

نمایش «سه شنبه بعداز ظهر» از شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت

با شروع دومین روز از دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ نمایش «سه شنبه بعداز ظهر» به نویسندگی حسین یوسفی و فاطمه مختاری و کارگردانی حسین یوسفی از شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فراسان جنوبی، با شروع دومین روز از دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ نمایش "سه شنبه بعد از ظهر " به نویسندگی حسین یوسفی و فاطمه مختاری و کارگردانی حسین یوسفی از شهرستان بیرجند به روی صحنه رفت. 

نمایش "سه شنبه بعد از ظهر" کاری از گروه نمایش چلیپا بیرجند که صبح  27 آبان ماه ساعت 9  به عنوان پنجمین اجرای نمایش در این جشنواره در سالن ارشاد شهرستان قاین اجرا شد.

در این نمایش حمیده ابراهیمی در نقش هدیه، حسین یوسفی در نقش مرتضی، سمیه نخعی در نقش عالیه، مهناز رضایی فرد در نقش مادر ، فاطمه محیا آهنی در نقش کودکی هدیه و احسان محمودی در نقش غواص به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان  به احسان محمودی به عنوان دستیار کارگردان ، حسین یوسفی  به عنوان طراح نور و صحنه و لباس ، محمد رضا یکه خوانی به عنوان نورپرداز و اجرای موسیقی و افکت ، احسان محمودی و کیومرث  گمنام مقدم به عنوان طراحان پوستر و بورشور نام برد.




مطالب مرتبط

با حضور فرماندار شهرستان قائنات

دومین جلسه شورای سیاستگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزار شد
با حضور فرماندار شهرستان قائنات

دومین جلسه شورای سیاستگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزار شد

در دومین جلسه شورای سیاستگزاری که با حضور فرماندار شهرستان قائنات، اعضای شورا و پیشکسوتان تئاتر استان برگزار شد مقرر شد علاوه بر رفع مشکلات اجرایی جشنواره، کمیته‌های این دوره فعال شوند.

|

نظرات کاربران