در حال بارگذاری ...
در ادامه اجراهای روز نخست دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

نمایش «خواب برهنه برف» از شهرستان قاین به روی صحنه رفت

در ادامه اجراهای روز نخست دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ نمایش «خواب برهنه برف» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مسعود رونقی از شهرستان قاین به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، در ادامه اجراهای روز نخست دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ نمایش "خواب برهنه ی برف" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مسعود رونقی از  شهرستان قاین  به روی صحنه رفت. 

نمایش "خواب برهنه برف" کاری از گروه تئاتر فلق قاین  است که ساعت 15:45 ، 26 آبان به عنوان سومین اجرای نمایش در این جشنواره در سالن ارشاد شهرستان قاین اجرا شد.

در این نمایش ناصر قوی در نقش حاجی ، زهرا صرافیان در نقش منیره ، اکبر کارگر در نقش برات، فائزه سادات صدیقی در نقش الهام ، زکیه احتشام پور در نقش آسیه به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان  به مجید قائم پناه به عنوان دستیار کارگردان ، علی اکبر شریف زاده به عنوان طراح نور ، محمود روزینی به عنوان طراح صحنه، یونس رونقی به عنوان مدیر صحنه و اجرای سایه ، مسعود قرایی به عنوان منشی صحنه، امیر پیشجو و جواد پیشجو به عنوان مجری نور و موسیقی نام برد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی مسعود رونقی و در شهرستان قاینات

اجراهای عموم نمایش «استیک» آغاز شد
به کارگردانی مسعود رونقی و در شهرستان قاینات

اجراهای عموم نمایش «استیک» آغاز شد

نمایش «استیک» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی مسعود رونقی با حضور علاقه مندان به هنر نمایش از 11 آذر ماه آغاز شد و تا 17 آذر ماه به مدت 7 شب در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین به روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران