در حال بارگذاری ...
در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی

«مثل شیرین ، مثل فرهاد» از شهرستان قاین به روی صحنه رفت

در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ مثل شیرین ، مثل فرهاد به نویسندگی و کارگردانی مجید شریعتی فر از شهرستان قاین به روی صحنه رفت.

در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی ؛ مثل شیرین ، مثل فرهاد به نویسندگی و کارگردانی مجید شریعتی فر  از شهرستان قاین به روی صحنه رفت. 

نمایش" مثل شیرین،مثل فرهاد " روایتی است عاشقانه از دفاعی عاقلانه، از جنگی که هنوز در خانه های جانبازان اعصاب و روان ادامه دارد. این نمایش حاصل تلاش 5 ماهه ی عده ای از هنرمندان شهرستان قاین است که با محوریت موضوعی نقد در چهارچوب دفاع مقدس برای بیان آلام یک بخش از جانبازان عزیز و سرافراز ایران اسلامی تولید شده است.

اکبر کارگر و فاطمه سامانی بازی در این نمایش را به عهده داشته و مسعود رونقی به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش ایفای نقش نموده است . از دیگر عوامل این نمایش می توان به مرتضی برومند به عنوان دستیار کارگردان، علی اکبر شریف زاده به عنوان  طراح نور و پریسا فروهش به عنوان طراحی صحنه ، شقایق زرافشان به عنوان منشی صحنه، رضا عرب پور و جواد پیشجو به عنوان تدارکات و پشتیبانی، مجید شریعتی فر به عنوان طراح پوستر و بروشور، مجتبی شاه بیگی و ناصر قوی و محمود اکبری به عنوان نوازنده و موسیقی زنده نام برد.

این نمایش به عنوان نمایش افتتاحیه این جشنواره ساعت 9 صبح روز شنبه 26 آبان در سالن ارشاد شهرستان قاین به روی صحنه رفت

 




نظرات کاربران