در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و فرماندار شهرستان قاینات

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در قاین برگزار شد

عصر شنبه مورخ ١٩ آبان ماه ٩٧ به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی جلسه ای با حضور نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کریمی فرماندار قاینات و جمعی از مسئولین اداری شهرستان در اتاق جلسات فرمانداری قاینات برگزار شد .

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن تقدیر از نبی زاده مدیر کل و همراهان ایشان و کریمی فرماندار  و دیگر مسئولین حاضر هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی برای هرچه بهتربرگزاری این رویداد هنری در قاین عنوان کرد .

میرزنگویی مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در ابتدا ضمن ارائه گزارش کوتاهی از روند اجرایی جشنواره به ادوار گذشته این جشنواره  در استان نیز اشاره کرد و عنوان نمود از دوازده دوره برگزاری جشنواره ٤ دوره در شهرستان قاینات با همکاری و تعامل خوب دستگاه های اجرایی شهرستان و هنرمندان برگزار گردید .

ناصرنبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن اعلام حمایت از این رویداد هنری در سخنانی با اشاره به خاطرات خوب برگزاری سه دوره گذشته جشنواره تئاتر دراین شهرستان ، قاینات را با توجه به ظرفیت ، جایگاه و پیشینه غنی فرهنگی و هنری بستری مناسب برای رشد ، شکوفایی و تعالی حوزه نمایش برشمرد .

وی اظهار امیدواری کرد این چشم انداز گسترده تر شود و برگزاری این جشنواره بازویی برای رونق بیشتر حوزه ی تئاتر شهرستان و استان باشد .

نبی زاده دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر استان هنر تئاتر را تاثیرگذار و عمیق دانست و عنوان کرد این تاثیرگذاری تئاتربخاطر اندیشه ، حس ، ارتباط مستقیم با تماشاگروپرداختن به مضامین اجتماعی ، بومی و مذهبی است .

کریمی فرماندار قاینات ضمن تبریک ماه ربیع و تقدیر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهان اظهار امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی به برگزاری هرچه بهتر جشنواره و به بالفعل در آوردن ظرفیت ها و استعدادهای نوجوانان و جوانان و علاقه مندان به هنر تئاتر کمک کنیم .

کریمی گفت : هنر تئاتر هنر فاخر و ماندگار است که می تواند در جامعه تحرک بوجود آورد ، وی اظهار داشت رساترین شیوه انتقال مفاهیم ، پیوند هنر و دین است و راه نجات  بشر در طول تاریخ  هنر بوده است .

درابتدای این جلسه سید علی زمزم معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و علی شریفی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان گزارشی در خصوص ستاد اجرایی جشنواره ارائه دادند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران