در حال بارگذاری ...
مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اعلام کرد

بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره آغاز می‌شود

عباس میرزنگویی مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر را از ١١ لغایت ١٣ آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات و مدیر اجرایی ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان با اشاره به جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی در صبح روز شنبه با حضور نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دفتر معاونت هنری و سینمایی اداره کل گفت: جلسه فوق به منظور برنامه ریزی و هماهنگی بهتر و در خصوص زمان بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

وی افزود: با توجه به در خواست هنرمندان و تصمیم اعضای ستاد بازبینی آثار رسیده از ١١ آبان ماه سال جاری از مرکز استان آغاز و ١٢ و ١٣ آبان در شهرستان‌ها به پایان خواهد رسید.

میرزنگویی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی از ٢٦ تا ٢٨ آبانماه سال جاری در شهرستان قاینات برگزار خواهد شد،گفت: از بین ٣١ اثر رسیده به جشنواره ٨ اثربرای رقابت در مرحله نهایی جشنواره انتخاب خواهند شد.




نظرات کاربران