در حال بارگذاری ...
به کارگردانی احسان محمدیان

«پوتین های عمو بـــابـــا» مجوز اجرای عمومی گرفت

نمایش «پوتین های عمو بـــابـــا» به نویسندگی شهرام کرمی وکارگردانی احسان محمدیان، کاری از گروه نمایشی تماشا بیرجند روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در پلاتوی استاد عبداللهی پس از اجرا برای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان و با تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرا ی عمومی را دریافت کرد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «پوتین های عمو بـــابـــا» به نویسندگی شهرام کرمی وکارگردانی احسان محمدیان، کاری از گروه نمایشی تماشا بیرجند  روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در پلاتوی استاد عبداللهی پس از اجرا برای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان و با تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرا ی عمومی گرفته و آماده ی اجرا برای مخاطبان خواهد شد.

این نمایش که کاری از گروه نمایشی تماشا بیرجند است، به سرپرستی علی شریفی و با بازی احسان محمدیان، ریحانه سادات حسینی، سمیه محسنی نیک، محمد براتی، پوریا نیستانی و سید بردیا میرکاظمی پس از چندماه تمرین به زودی اجرا خواهد شد.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان:فاطمه حسینی فرد،منشی صحنه: ساناز عبداللهی ،دستیار صحنه : سپهر بیجاری،مدیر صحنه : سارا صابری، طراح صحنه:احسان محمدیان و رضا عباسی ، مجید یحیایی به عنوان اجرای نور و کیارش رحیمی در سمت ساخت موسیقی نام برد.

 




مطالب مرتبط

با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران از 10 دی ماه

حضور 4 گروه نمایش خراسان جنوبی در بخش رقابتی تئاتر صحنه ای و خیابانی
با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران از 10 دی ماه

حضور 4 گروه نمایش خراسان جنوبی در بخش رقابتی تئاتر صحنه ای و خیابانی

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و حضور نمایندگان تئاتر استان خراسان جنوبی در جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران، نمایش های صحنه ای «فخر الزمان» به کارگردانی مهدی مسروری از شهرستان بیرجند، «دو دو تا چهارتا» به کارگردانی محمد نخعی از شهرستان طبس و «یک کوزه آب» به کارگردانی مهدی ...

|

نظرات کاربران