در حال بارگذاری ...

«شیرین مثل فرهاد» در قاین به صحنه رفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «شیرین مثل فرهاد» به نویسندگی و کارگردانی مجید شریعتی فر از سوی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان و با تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از کسب مجوز اجرای عمومی از سه شنبه از سه شنبه ۱۷ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد در حال اجرا است.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «شیرین مثل فرهاد» به نویسندگی و کارگردانی مجید شریعتی فر از سوی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان و با تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از کسب مجوز اجرای عمومی از سه شنبه از سه شنبه 17 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد در حال اجرا است. 

عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قایناتقبل از این ضمن حضور در جلسه شورای بازبینی و دیدن نمایش فوق با تقدیر از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان  در این خصوص  گفت : این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مجید شریعتی فر با موضوع دفاع مقدس و در راستای کنگره ٢٠٠٠ شهید استان خراسان جنوبی آماده و در حال اجرا است.

میرزنگویی با تقدیر از  مجید شریعتی فر نویسنده و کارگردان نمایش مثل شیرین مثل فرهاد و هنرمند پیشکسوت سید احمد مقداری سرپرست گروه نمایش صبا برای تهیه کنندگی این نمایش ارزشی اظهار داشت: مثل شیرین مثل فرهاد با بازی هنرمندانه اکبر کارگر و فاطمه سامانی و به همت گروه نمایش صبا قاین ، انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری کانون بسیج هنرمندان قاین پس از سه ماه تمرین و تلاش از ١٧مهرماه به مدت هفت روز در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برای مخاطبین خود به اجرا خواهد پرداخت.




مطالب مرتبط

با پایان مهلت ثبت و ارسال آثار

هیئت انتخاب هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند
با پایان مهلت ثبت و ارسال آثار

هیئت انتخاب هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند

در این دوره از جشنواره که باهدف ترویج و تقویت هنر تئاتر در استان و ایجاد فضای رقابتی سالم بین هنرمندان و گروه‌ها برگزار می‌شود عباس جانفدا، فهیمه هرمزی و سید احمد مقداری گروه بازبین و هیئت انتخاب این دوره را تشکیل می‌دهند.

|

نظرات کاربران