در حال بارگذاری ...
اسماء احمدی نویسنده و کارگردان :

نمایش «رمز و راز» به دغدغه های فرزندان معظم شهدا می پردازد

اسماء احمدی نویسنده و کارگردان نمایش «رمز و راز» در آخرین اجرای باقی مانده در روز شنبه ۷مهرماه ۱۳۹۷از این نمایش که از روز پنج شنبه ۵مهر ماه ۱۳۹۷ آغاز شده در شهرستان سربیشه بیان کرد: این نمایش برگزیده ی کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان خراسان جنوبی است و با استقبال تماشاگران در سربیشه مواجه شد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، اسماء احمدی نویسنده و کارگردان نمایش «رمز و راز» در آخرین اجرای باقی مانده از این نمایش در روز شنبه 7مهرماه 1397 در شهرستان سربیشه بیان کرد: این نمایش برگزیده‌ی کنگره ملی 2000شهید استان خراسان جنوبی است و با استقبال تماشاگران در سربیشه مواجه شد.

احمدی اضافه کرد در روزهای پنج شنبه و جمعه اجراهای ویژه ای را برای خانواده ی معظم شهدا و هنرمندان داشته ایم.

این کارگردان گفت: ایده‌ی نمایش توسط یکی از بازیگران که خود جزو خانواده شهدا است مطرح شده و صحبت کلی نمایش درد دلی است که بچه های شهدا خصوصا دانش آموزان از نگاه های بعضی افراد با عناوین داشتن سهمیه وغیره خاص شدند.

در پایان اسما احمدی نویسنده و کارگردان نمایش با نشکر از ستاد برگزاری کنگره ملی 2000 شهید استان خراسان جنوبی، از خانم عابدینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سربیشه تشکر کرد و از علاقه مندان و هنردوستان برای آخرین شب اجرای این نمایش که شنبه 7 مهرماه  ساعت 16:30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر استاد فرزین سربیشه دعوت کرد.

لازم به ذکر است علاوه بر اسماء احمدی که نویسندگی و کارگردانی نمایش را به عهده دارد، محمد رضا خسروی چاهک، فاطمه بی باک و زهرا یاری به ایفای نقش می پردازند.




نظرات کاربران