در حال بارگذاری ...
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حال اجرا است

« سه شنبه بعد از ظهر» در بیرجند روی صحنه رفت

حسین یوسفی کارگردان نمایش سه شنبه بعد از ظهر: این نمایش روایت دلواپسی بیش از۲۰۰۰ خانواده ی معزز شهدای هم استانی مان است که در عصر خروش و گردنکشی مدرنیسم گاهی توسط بعضی هایمان به دست فراموشی سپرده می شوند،غافل از اینکه ادای دین ما، نه این است.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «سه شنبه بعد از ظهر» به نویسندگی حسین یوسفی و فاطمه مختاری و کارگردانی حسین یوسفی به مناسبت گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در بیرجند در حال اجرا است.

به گفته حسین یوسفی نویسنده این نمایش، این اثر نمایشی که پژوهش آن قریب به یک سال به طول انجامیده، پس از اتمام دوره ی تحریر نمایش نامه در ابتدای خردادماه، با برگزاری اولین نشست هم اندیشی گروه نمایشی چلیپا، رسما مرحله ی تولیدش را آغاز کرده است.

حسین یوسفی کارگردان نمایش " سه شنبه بعد از ظهر"بیان داشت این نمایش روایت دلواپسی بیش از۲۰۰۰ خانواده ی معزز شهدای هم استانی ما است که در عصر خروش و گردنکشی مدرنیسم گاهی توسط بعضی هایمان به دست فراموشی سپرده می شوند،غافل از این که ادای دین ما، نه این است.

حسین یوسفی، حمیده ابراهیمی، احسان محمودی، مهناز رضایی، سمیه نخعی وفاطمه محیا آهنی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

احسان محمودی در سمت  دستیار کارگردان و طراح پوستر، طراحی نور- صحنه ولباس نمایش را حسین یوسفی و محمدرضا یکه خوانی اجرای نور و موسیقی این اثر نمایشی را به عهده دارند.

 «سه شنبه بعد از ظهر» از 31 شهریور ماه تا 5 مهر، ساعت 19:30 در این ایام در سالن قلم چی شهرستان بیرجند واقع در در انتهای خیابان توحید  برای مخاطبین و تماشاگران اجرا می‌شود. هنردوستان عزیز برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به باجه‌ی فروش در ورودی سالن مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران