در حال بارگذاری ...
در هفتمین شب اجرای عمومی نمایش « من آن جا نیستم» اتفاق افتاد

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به تماشای نمایش « من آن جا نیستم» نشست

در ادامه ی اجراهای نمایش « من آن جا نیست» به کارگردانی مصطفی مباشری در بیرجند ، در هفتمین شب از اجرای عمومی این نمایش آقای نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه زمزم معاونت هنری این اداره در کنار دیگر تماشاگران این نمایش، به تماشای نمایش «من آن جا نیستم » نشستند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، در ادامهی اجراهای نمایش « من آن جا نیست» به کارگردانی مصطفی مباشری در بیرجند ، در هفتمین شب از اجرای عمومی این نمایش نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه زمزم معاونت هنری این اداره در کنار دیگر تماشاگران این نمایش، به تماشای نمایش «من آن جا نیستم » پرداختند.

نمایش «من آن جا نیستم » به قلم مهدی میرباقری و کارگردانی مصطفی مباشری کاری از گروه مهراب از تاریخ 7 شهریور ماه 1397 به روی صحنه رفته است و تا 16 شهریور در پلاتوی مرحوم استاد عبداللهی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

سمیه مودی، ایمان گلرو، پوریا شکیبایی، فاطمه خواجوی و مصطفی مباشری نیز بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگرعوامل نمایش«من آنجا نیستم»عبارت اند از  طراح صحنه : ایمان گلرو ، طراحی لباس: سمیه مودی ، ساخت افکت‌: هاشم ابراهیم‌زاده ، مدیر صحنه: فاطمه زهرا مصلحی ، منشی صحنه :مائده بهدانی ، طراحی نور: سیما سیگاری-  سیهلا سیگاری ، مدیر تبلیغات: مهدی مباشری.




نظرات کاربران