در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «من آن جا نیستم» در پلاتوی مرحوم استاد عبداللهی

نمایش «من آن جا نیستم» به نویسندگی مهدی میرباقری روایت‌هایی از زندگی پنج نفر در یک زمان ثابت است که به دلیل انتخاب‌های مختلف در مسیر زندگی، به هم می‌رسند. این نمایش به کارگردانی مصطفی مباشری از هفتم لغایت شانزدهم شهریور ماه در پلاتوی استاد مرحوم عبداللهی انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی در بیرجند در حال اجرا است.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی؛ نمایش «من آن جا نیستم» به نویسندگی مهدی میرباقری روایت‌هایی از زندگی پنج نفر در یک زمان ثابت است که به دلیل انتخاب‌های مختلف در مسیر زندگی، به هم می‌رسند.

این نمایش با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری رباب و همکاری انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی  و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پلاتوی مرحوم استاد محمد حسین عبداللهی واقع در انجمن هنرهای نمایش خراسان جنوبی به انتظار مخاطبانش است.

این نمایش کاری از گروه نمایش مهراب است که کارگردانی این نمایش را مصطفی مباشری به عهده دارد و سمیه مودی، ایمان گلرو، پوریا شکیبایی، فاطمه خواجوی و مصطفی مباشری نیز بازیگران این اثر نمایشی هستند.

ایمان گلرو طراح صحنه، سمیه مودی طراحی لباس، ساخت افکت‌های نمایش به عهده‌ هاشم ابراهیم‌زاده ، فاطمه زهرا مصلحی به عنوان مدیر صحنه نمایش، مائده بهدانی در سمت منشی صحنه، طراحی نور نمایش توسط سیما و سیهلا سیگاری و مهدی مباشری مدیر تبلیغات، عوامل نمایش«من آنجا نیستم» را تشکیل می دهند.
نمایش «من آن جا نیستم» از تاریخ هفتم تا شانزدهم شهریور ماه  1397 در بیرجند در حال اجرا است.




نظرات کاربران