در حال بارگذاری ...
نمایشنامه شهرام کرمی در بیرجند به صحنه می‌رود

«پوتین های عمو بـــابـــا» برای اجرای عموم آماده می‌شود

«پوتین های عمو بـــابـــا» به کارگردانی احسان محمدیان در مراحل پایانی آماده سازی برای اجرای عموم و شرکت در جشنواره استانی خراسان جنوبی است.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش «پوتین های عمو بـــابـــا» به کارگردانی احسان محمدیان در مراحل پایانی آماده سازی برای اجرای عمومی و شرکت در جشنواره تئاتر استانی است.

این نمایش که کاری از گروه نمایش تماشا بیرجند است، به سرپرستی علی شریفی و با بازی احسان محمدیان، ریحانه سادات حسینی، سمیه محسنی نیک، محمد براتی، پوریا نیستانی و سید بردیا میرکاظمی در حال تمرین است.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: فاطمه حسینی فرد: دستیار کارگردان، ساناز عبداللهی: منشی صحنه، سپهر بیجاری: دستیار صحنه، سارا صابری: مدیر صحنه، احسان محمدیان و رضا عباسی: طراح صحنه، مجید یحیایی به عنوان اجرای نور و کیارش رحیمی در سمت ساخت موسیقی نام برد.

به گفته‌ی کارگردان این نمایش به دلیل کمبود فضای تمرین این گروه و حتی سایر گروه های نمایشی، به جهت تمرین از محوطه های مدارس یا ارگان‌های دولتی استفاده می‌شود.

از دیگر دغدغه های این کارگردان بحث اجرای عموم و نبودن سالن مناسب جهت این امر است.




مطالب مرتبط

با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران از 10 دی ماه

حضور 4 گروه نمایش خراسان جنوبی در بخش رقابتی تئاتر صحنه ای و خیابانی
با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران از 10 دی ماه

حضور 4 گروه نمایش خراسان جنوبی در بخش رقابتی تئاتر صحنه ای و خیابانی

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و حضور نمایندگان تئاتر استان خراسان جنوبی در جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران، نمایش های صحنه ای «فخر الزمان» به کارگردانی مهدی مسروری از شهرستان بیرجند، «دو دو تا چهارتا» به کارگردانی محمد نخعی از شهرستان طبس و «یک کوزه آب» به کارگردانی مهدی ...

|

نظرات کاربران