در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز درختکاری

«دختران نق شرمی» در نهبندان به روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نهبندان نمایش دختران نق شرمی در بخش کودک توسط گروه نمایشی سحاب از تاریخ ۹۶/۱۲/۱۳ به مدت پنج شب در سالن آمفی تئاتر نور شهرستان نهبندان به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، نمایش دختران نق شرمی در بخش کودک توسط گروه نمایشی سحاب از تاریخ 13 اسفند به مدت پنج شب در سالن آمفی تئاتر نور شهرستان نهبندان به روی صحنه رفت.
این نمایش به نویسندگی فریده ابراهیمی و کارگردانی صادق عرب نخستین اثر در بخش کودکان و نوجوانان است که در شهرستان نهبندان به روی صحنه میرود .
این نمایش که بر حفظ منابع آبی و حراست از درختان تاکید می نماید نام خود را از قناتی با همین نام در شهر نهبندان برگرفته است .
صادق عرب مسئول گروه هنری سحاب و کارگردان در حاشیه اجرای این نمایش گفت : هر چند که کار با کودکان سخت است اما لذت آن دو چندان است و سرمایه گذاری و تربیت هنرمندان کودک و نوجوان میتواند ضامن بقای هنر نمایش در شهرستان و باعث استواری پایه های این هنر فاخر می گردد. وی چون همیشه مجددا از همه ی مسئول درخواست حمایت از هنر نمایش را نمود و اظهار امیدواری کرد که در صورت حمایت بدون شک گامهای موثری در این زمینه برداشته خواهد شد .
 در این نمایش هنرمندان بهار عرب، نادیا عباسپور، نگار مختاری، رضوان فرزانه، مهرنوش پرنده، فاطمه محمدی و هانیه جهانی بازی می‌کنند.




نظرات کاربران