در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی:

هنرمندان تئاتر نهبندان با مسئولین تئاتر استان دیدار کردند

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی در روز گذشته (سه شنبه ۸ اسفند ماه) سید علی زمزم معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی به همراه علی شریفی رئیس انجمن هنرهای نمایش استان با سفر به شهرستان نهبندان در جمع هنرمندان و اعضای انجمن نمایش شهرستان نهبندان حضور یافتند.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، در روز گذشته (سه شنبه 8 اسفند ماه) سید علی زمزم معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی به همراه علی شریفی رئیس انجمن هنرهای نمایش استان با سفر به شهرستان نهبندان در جمع هنرمندان و اعضای انجمن نمایش شهرستان نهبندان حضور یافتند.
در این نشست که هاشمی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان نیز حضور داشت ضمن خیر مقدم و تشکر از مسئولین هنری استان و مهمانان حاضر در جلسه با تشکر از انجمن هنر های نمایش استان به جهت ایجاد تغییرات مدیریتی در انجمن هنرهای نمایشی شهرستان که موجب تحولات بسیار مثبتی در فعالیتهای انجمن شده است ، گفت : توانسته ایم ضمن استعداد یابی در هنر تئاتر خروجی خوبی را در این هنر داشته باشیم و برای اولین بار استقبال بسیار خوب مردمی را در حوزه ی نمایش را داشته باشیم.
در ادامه هنرمندان شهرستان به بیان مشکلات خود پرداختند. و خواستار توجه بیشتر به هنر نمایش به ویژه در زمینه آموزش شدند
در ادامه این نشست علی شریفی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی، به بیان قوانین و ضوابط انجمن نمایش پرداختند و انسجام در امورات هنر تئاتر در بین هنرمندان را مهم ارزیابی نمود وگفت امید واریم بتوانیم نسبت به ایجاد فضا های جدید از جمله پلاتودر این شهرستان گام برداریم.
در پایان خانم فریده ابراهیمی مسئول انجمن هنرهای نمایشی نهبندان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این انجمن در سه ماه اخیر  عنوان داشت طی سه ماهی که از فعالیت مجدد انجمن می گذرد  یک دوره کارگاه آموزش بازیگری  برگزار گردیده و تا کنون 4 اثر نمایشی تولید و به ا جرای عمومی گذاشته شده است . وی تصریح نمود در صورت حمایتهای مادی و معنوی از انجمن نمایش و گروه های فعال نمایشی شاهد تحول خوبی در تولید آثار نمایشی چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی خواهیم داشت .
در پایان جناب آقای زمزم نیز ضمن تشکر از فعالیت های انجمن نمایش شهرستان از همه ی هنرمندان خواست تا فعالیت خود رابا عشق به هنر ادامه داده و تایکد نمودند آنچه در توان باشد از هنرمندان حمایت نمایند . وی با اشاره به حادثه تاسف بار آتش سوزی سالن علامه فرزان به هنرمندان مژده بازسازی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دادند .




نظرات کاربران