در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی و اعضای شورای اسلامی

جلسه هم اندیشی برای ارتقای ارائه خدمات فرهنگی در نهنبدان برگزار شد

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، جلسه ای مشترک به جهت ایجاد تعاملات لازم با هدف ارتقاء زیر ساخت های فرهنگی و هنری در نهبندان برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان در محل شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی، سه شنبه 8 اسفند ماه سالجاری جلسه ای مشترک به جهت ایجاد تعاملات لازم با هدف ارتقاء زیر ساختهای فرهنگی و هنری در شهرستان برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان در محل شورای اسلامی شهر نهبندان برگزار شد.

در این جلسه هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر نهبندان با بیان این مطلب که ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و هنری لازم در سطح شهر و انجام فعالیت های فرهنگی و  هنری زیر بنای اصلی توسعه شهر میباشد قول همکاری مناسب در جهت ایجاد و تکمیل فضا های فرهنگی و هنری در سطح شهر نهبندان را داد.

در ادامه سید علی زمزم معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام اینکه این اداره آمادگی دارد در صورتیکه شهرداری نهبندان زمینه ایجاد یک پلاتوی نمایشی را جهت فعالیت هنرمندان  احداث نماید  قول داد این اداره کل نسبت به تجهیز فضای مذکور و نصب تجهیزات تخصصی نمایش با هزینه یک میلیارد ریال انجام پذیرد وی همچنین از شهرداری و اعضای شورای شهر  ادامه حمایت از سینما نهبندان و تکمیل سالن رو باز پارک بسیج را خواستار شد که با استقبال اعضای شورای شهر و شهرداری نهبندان مواجه شد.

 




نظرات کاربران