در حال بارگذاری ...
با تلاش گروه هنری سحاب

«شعر و شور» در نهبندان به صحنه رفت

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی و به نقل از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نهبندان، نمایش شعر و شور به کارگردانی صادق عرب و نویسندگی فریده ابراهیمی از سری تولیدات گروه نمایشی سحاب در سالن آمفی تئاتر نور نهبندان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خراسان جنوبی و به نقل از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نهبندان، نمایش «شعر و شور»  به کارگردانی صادق عرب و نویسندگی فریده ابراهیمی از سری تولیدات گروه نمایشی سحاب در سالن آمفی تئاتر نور نهبندان به روی صحنه رفت.
این نمایش که از تاریخ 29 بهمن ماه به اجرای عموم درآمده است تا تاریخ 4 اسفند ماه جاری پذیرای علاقه مندان به هنر نمایش خواهد بود
در این نمایش که تلاش عاشقانه ی مردی برای خوشحال نمودن همسرش را بیان مینماید هنرمندان جواد صادقی، عادل مالدار تنها، ابوالفضل فرخفال، یاسر عطایی گزیک، حسن انصاری نیا و سمیه شاهبیکی به ایفای نقش پرداختند.
گارگردان این نمایش با بیان این نکته که انجمن نمایش شهرستان و گروه نمایشی سحاب فعالیت های خود را به تازگی گسترش داده اند خواستار حمایت ویژه از هنر نمایش شهرستان شد .  صادق عرب تاکید که متاسفانه هنر نمایش هنوز جایگاه خود را در شهرستان پیدا نکرده است و تنها افراد محدودی در حال فعالیت در این هنر می باشند که این موضوع مشکلات و سختی کار را دو چندان می‌کند.




نظرات کاربران